ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان جمهوری-نبش سی تیر-پاساژفرقانی-شماره ۲۵
  • درباره ما : شرکت شمیم مدار الکترونیک (سهامی خاص) از سال ۱۳۶۸ در تهران به شماره ثبت ۵۲۴۳۲۶ به منظور تولید فیبرهای مدار چاپی شروع به کار کرد، ایجاد ظرفیت تولید بالا در آن سال های ابتدایی که کمتر شرکتی در ایران تولید کیت الکترونیکی داشت منجر به ارتباط با بسیاری از شرکت های تولیدکننده ملزومات الکتریکی شده و همگام با رشد کیفیت توانست نیاز بازار را فراهم کند. رفته رفته با بکارگیری و ایجاد واحد طراحی در زم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شمیم مدار الکترونیک (سهامی خاص) از سال ۱۳۶۸ در تهران به شماره ثبت ۵۲۴۳۲۶ به منظور تولید فیبرهای مدار چاپی شروع به کار کرد، ایجاد ظرفیت تولید بالا در آن سال های ابتدایی که کمتر شرکتی در ایران تولید کیت الکترونیکی داشت منجر به ارتباط با بسیاری از شرکت های تولیدکننده ملزومات الکتریکی شده و همگام با رشد کیفیت توانست نیاز بازار را فراهم کند. رفته رفته با بکارگیری و ایجاد واحد طراحی در زمینه مدارهای الکترونیکی بسته به درخواست مشتری گام برداشته و راه اندازی پروسه ایده تا محصول توانست ایجاد واحد مونتاژ تمام اتوماتیک را رقم بزند و با همزمانی واردات قطعات الکترونیکی توانست وابستگی مشتری را به کل بازار الکترونیک مرتفع گرداند.

    سی سال تجربه در صنعت الکترونیک و تجربه بالا در تولید ماژولهای روشنایی ما را برآن داشت که تولید صددرصدی محصولات روشنایی بر پایه ال یی دی را بومی سازی کنیم و کشور را از واردات این محصولات دور و قدمی را برای نزدیک شدن به صادرات محصول و دانش فنی به تمام دنیا داشته باشیم بدین منظور با برند "زانیس" به شماره ثبت ۲۳۹۱۷۴ از سال ۱۳۹۳ تولید تخصصی چراغ های خانگی و اداری بر پایه ال یی دی را در دستور کار خود قرار داد.

    کاهش مصرف انرژی ، طول عمر بالا ، سازگار بودن با محیط زیست انگیزه ای شد برای تغییر نسل قدیم چراغ ها و ایجاد نسل جدید در تمام مدل های روشنایی؛ باشد که با توکل به خداوند سبحان دل در گرو تولید و ایجاد اشتغال فراسوی مشکلات و سختی¬ها برای ایرانی آباد قدم برداریم.

    بستن
محصولات
پنل گـرد روکار (12w)
هالوژنی سوزنی لنزی (6W)
چشـــــمی (4w)
لامپ شمعی
هالوژنی سوزنی طلقی (6w)
هالوژن سیمی (6w)