ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
صنایع روشنایی سایان‌ الکتریک
  • تعداد بازدید : ۳۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار آفریقا-نبش کوچه طاهری-برج مرکز تجارت ایران-طبقه ۱۱-واحد ۱
  • درباره ما : شرکت صنایع روشنایی سایان‌الکتریک با داشتن چندین سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه طراحی و مهندسی نور و روشنایی، طیف وسیعی از این محصولات را در کارخانه‌ای مجهز به جدیدترین ماشین‌آلات روز تولید می‌نماید. شرکت سایان‌الکتریک با اخذ مجوز OEM Partner از شرکت معظم اُسرام آلمان و با استفاده از امکانات منطقه آزاد تجاری ارس، اقدام به تأسیس و گسترش سالن‌های تولید ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع روشنایی سایان‌الکتریک با داشتن چندین سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه طراحی و مهندسی نور و روشنایی، طیف وسیعی از این محصولات را در کارخانه‌ای مجهز به جدیدترین ماشین‌آلات روز تولید می‌نماید.

    شرکت سایان‌الکتریک با اخذ مجوز OEM Partner از شرکت معظم اُسرام آلمان و با استفاده از امکانات منطقه آزاد تجاری ارس، اقدام به تأسیس و گسترش سالن‌های تولید و مونتاژ انواع چراغ‌های فضاهای داخل، فضای آزاد، مبلمان شهری، و چراغ‌های معابر نموده است. بیش از ۱۰ سال تجربه در امر واردات و فروش تجهیزات روشنایی از برترین برندهای جهانی، دسترسی بی‌واسطه به تکنولوژی روز جهان، و همگامی با ارکان اقتصاد مقاومتی شرکت سایان‌الکتریک را موفق به تولید محصولات روشنایی با برند «سایان‌الکتریک» نموده‌است.

    در طراحی و تولید کلیه محصولات از چیپ‌ست‌ها و درایورهای شرکت اُسرام بهره برده‌شده‌است. آرزوی ارائه کیفیت جهانی تحت یک برند ایرانی، با اعلام رسمی گارانتی پنج ساله برای کلیه محصولات تولیدی، توسط شرکت سایان‌الکتریک جامه‌ی‌عمل پوشیده‌است.

    بستن