ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-شهرک صنعتی محمودآباد-خیابان ۲۶-فرعی دوم سمت چپ-شرکت کابل هادی نور گستر
  • درباره ما : شرکت هادی نور در سال ۱۳۷۵ با توجه به نیاز صنعتی کشور، توسط بخش خصوصی تاسیس و با احداث سالنی برابر با ۲۰۰۰ متر مربع در اصفهان برای تولید انواع سیم و کابل افشان فشار ضعیف تا ۱ کیلوولت تأسیس و احداث گردید. در ابتدا تولید این مجموعه منحصر به سیم بود که به صورت کارگاهی تولید میشد. شرکت کابل هادی نور گستر با توجه به اهمیت کنترل کیفیت، پس از تهیه ماشین آلات خود و تجهیز آزمایشگاه کارخانه به بهت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت هادی نور در سال ۱۳۷۵ با توجه به نیاز صنعتی کشور، توسط بخش خصوصی تاسیس و با احداث سالنی برابر با ۲۰۰۰ متر مربع در اصفهان برای تولید انواع سیم و کابل افشان فشار ضعیف تا ۱ کیلوولت تأسیس و احداث گردید. در ابتدا تولید این مجموعه منحصر به سیم بود که به صورت کارگاهی تولید میشد.

    شرکت کابل هادی نور گستر با توجه به اهمیت کنترل کیفیت، پس از تهیه ماشین آلات خود و تجهیز آزمایشگاه کارخانه به بهترین نوع دستگاه های روز دنیا سعی بر برآوردن این امر مهم داشته است.

    در سال ۱۳۸۵ با احداث ۳۰۰۰ مترمربع تولیدات با تنوع بیشتری ادامه یافت و در روند رو به رشد شرکت در سال ۱۳۸۶ با راه اندازی خطوط جدید تولید انواع کابل های مخابراتی و کابل کواکسیال آغاز گردید.

    پس از گذشت چندی با هدف توسعه شرکت در سال ۱۳۹۱ کارخانه جابه جا و به مکان فعلی واقع در شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان منتقل گردید و ۵ سالن تولید به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع جهت افزایش سرعت و کیفیت و تنوع تولیدات احداث شد. در سال ۱۳۹۴ مطابق با اهداف تایین شده در خصوص افزایش حجم تولید این شرکت با افزودن خط تولید کابل به خطوط تولید توانست حجم تولیدات خود را تا حدود ۱۰۰ درصد افزایش دهد. هم اکنون ظرفیت تولید این شرکت ۱۰۰۰ تن در ماه است.

    در حال حاضر این شرکت شرکتی پویا و فعال می باشد و سیاست گذاری و تعیین خط مشی و اهداف کلان توسط هیئت مدیره شرکت و متعاقب آن پیگیری اهداف و سیاستها توسط مدیر عامل انجام می گردد. هدف کلی شرکت کابل هادی نور گستر ارائه محصولاتی با زمان تحویل مورد قبول مشتری با کیفیت بالا و نیز قیمت مناسب می باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
سیم افشان
نیمه افشان
بند تخت
مفتولی
کابل های افشان سبک
کابل های افشان سنگین
کابل های افشان سنگین
کابل های افشان سبک