ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-حکیم غرب -بعد از پل اشرفی اصفهانی- جنب داروخانه ی ثامن -کوچه ی مریم-پلاک ۱۹ -واحد ۱۰۳ -طبقه ی اول
  • درباره ما : شرکت کیانور سازان دیبا صاحب نام تجاری «کیانور»، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ در زمینه صنایع روشنایی آغاز نموده است. این شرکت تحت هولدینگ «کینگ دیبا» به مدیریت جناب آقای هوشنگ بیک رسولی در جهت حمایت از تولید داخلی، اقدام به طراحی و تولید انواع قاب چراغ های اداری، تجاری، دکوراتیو و مسکونی با لامپ های کم مصرف فلورسنتی TCL، T۸، T۵و چراغهای ال ای دی با قابلیت نصب در سقف ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کیانور سازان دیبا صاحب نام تجاری «کیانور»، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ در زمینه صنایع روشنایی آغاز نموده است. این شرکت تحت هولدینگ «کینگ دیبا» به مدیریت جناب آقای هوشنگ بیک رسولی در جهت حمایت از تولید داخلی، اقدام به طراحی و تولید انواع قاب چراغ های اداری، تجاری، دکوراتیو و مسکونی با لامپ های کم مصرف فلورسنتی TCL، T۸، T۵و چراغهای ال ای دی با قابلیت نصب در سقف های کاذب، کناف، رابیتز و مدولار نموده است.

    هدف این مجموعه، استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های تولید داخلی در جهت طراحی و تولید چراغ‌های با کیفیت و مقرون به صرفه به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ محیط زیست کشور عزیزمان ایران می‌باشد.

    شرکت کیانور سازان دیبا مفتخر است سهم خود را در جهت سربلندی و عزت ایران عزیز ایفا نموده و سطح کیفیت محصول ایرانی را، به آنچه شایسته ی نام ایرانی است نزدیک نماید.

    بستن
محصولات
آترین
دلسا
تابان
افشید
ایلینیوم لاین
دلسا لاین