ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان فرشته -خیابان نیلوفر- ساختمان رویال-واحد ۴۰۵
  • درباره ما : شرکت مشارکت نیرو آریا کیش با تکیه بر دانش و تجربه مدیران خود به جهت حضور مستقیم برای عرضه محصولات قابل ارائه خود در بازار ایران در سال ۱۳۹۵ تاسیس گردید. عمده فعالیت موسسان این مجموعه فروش و تامین قطعات یدکی موتورژنراتورهای دیزلی و گاز سوز برای بازار ایران از خارج از کشور و همچنین تامین این دستگاه ها برای کشور های حوزه خلیج فارس، افغانستان، پاکستان و حتی کشورهای اروپایی بوده است. در سال ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مشارکت نیرو آریا کیش با تکیه بر دانش و تجربه مدیران خود به جهت حضور مستقیم برای عرضه محصولات قابل ارائه خود در بازار ایران در سال ۱۳۹۵ تاسیس گردید.

    عمده فعالیت موسسان این مجموعه فروش و تامین قطعات یدکی موتورژنراتورهای دیزلی و گاز سوز برای بازار ایران از خارج از کشور و همچنین تامین این دستگاه ها برای کشور های حوزه خلیج فارس، افغانستان، پاکستان و حتی کشورهای اروپایی بوده است.

    در سال های اخیر به جهت شرایط موجود در کشور “مشارکت نیرو” تصمیم به حضور مستقیم در بازار ایران را در برنامه خود قرارداد و با حضور در نمایشگاه های مختلف و ارتباط با مشتریان نهایی اقدام به عرضه محصولات خود از معتبرترین برندهای دنیا نموده است.

    در راستای تحقق سیاست های “مشارکت نیرو”، این مجموعه اقدام به سرمایه گذاری، تامین مولد، نصب و راه اندازی و بهره برداری و تامین قطعات یدکی در مناطق حساس و فاقد برق نموده که از عمده این موارد می توان به نیروگاه جزیره ابوموسی به ظرفیت ۱۰MW، نیروگاه جزیره خارک به ظرفیت ۳MW و نیروگاه بهاباد یزد به ظرفیت ۱.۴MW ، نیروگاه جزیره هرمز به ظرفیت ۱۱.۲MW (در دست احداث) اشاره نمود.

    بستن