ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهرک غرب-فاز ۴-خیابان فلامک شمالی-خیابان چهارم-پلاک ۲۶-واحد ۱
  • درباره ما : شركت مگ الكتريك توليد كننده انواع ترانسفورماتورهاي ولتاژ و جريان در سال ۱۳۵۲ توسط آقای مهندس محسن فرجاد راد تاسيس گرديد.ایشان که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد قدرت از کشور آلمان هستند دارای سالها تجربه در صنعت برق از جمله سابقه ۸ سال همکاری با شرکت زیمنس آلمان میباشند.كارخانه مگ الكتريك در شهر صنعتي البرز در۱۲۰ كيلومتري غرب تهران واقع شده است.اين شركت در بدو تأسيس، توليد ترانسفورماتورهاي جر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت مگ الكتريك توليد كننده انواع ترانسفورماتورهاي ولتاژ و جريان در سال ۱۳۵۲ توسط آقای مهندس محسن فرجاد راد تاسيس گرديد.ایشان که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد قدرت از کشور آلمان هستند دارای سالها تجربه در صنعت برق از جمله سابقه ۸ سال همکاری با شرکت زیمنس آلمان میباشند.
    كارخانه مگ الكتريك در شهر صنعتي البرز در۱۲۰ كيلومتري غرب تهران واقع شده است.
    اين شركت در بدو تأسيس، توليد ترانسفورماتورهاي جريان و ولتاژ فشار ضعيف را با همكاري و ليسانس شركت آلماني مس‌واندلربا ، پيشرو در توليد انواع ترانسفورماتورهاي ابزاردقيق در ایران آغاز نمود.
    ترانسفورماتورهاي جريان و ولتاژ فشار ضعيف در مدل هاي مختلف و با بهترين كيفيت، مطابق با استانداردهاي بين المللي IEC۶۰۰۴۴-۱ و IEC۶۰۰۴۴-۲ و VDE۰۴۱۴‌ توسط اين شركت توليد مي شوند.
    شركت مگ الكتريك در طول ۴۰ سال سابقه فعاليت خود در نتيجه كيفيت توليدات، سرويس دهي مطلوب و نيز توسعه خطوط توليد، به نحو احسن موفق به اخذ رضايت مشتريان خود بوده است.
    به عنوان بخشي از طرح هاي توسعه شركت مگ الكتريك؛ توليد انواع ترانسفورماتورهاي جريان و ولتاژ فشار متوسط تا ۳۶ كيلو ولت با همكاري و ليسانس شركت زيمنس آلمان شروع نمود.
    شركت مگ الكتريك گواهي كيفيت محصولات ترانسفورماتورهاي فشار متوسط خود را بر اساس استانداردهاي بين المللي از شركت مستقل و تأييد شده آلماني I.P.H در سال ۱۹۹۹ دريافت و در سال ۲۰۰۵ براي دامنه وسيعي از محصولات جديد و قديم خود مجدداً گواهي كيفيت دريافت نمود. اين شركت همچنين موفق به اخذ تأييد صلاحيت آزمايشگاهي از موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران گرديد.
    ساير تأييديه ها و گواهي هاي محصولات شركت مگ الكتريك شامل گواهي تايپ تست از موسسات بين المللي معتبرو مشهور مانند KEMA ؛ CE و S-mark از SEMKO، مهر استاندارد تشويقي از موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران، واحد نمونه استان قزوین در سال ۱۳۸۱، مدیر کنترل کیفیت واحد نمونه کشوری در سال ۱۳۸۴ و گواهی ISO۹۰۰۱ در مدیریت کیفیت از شرکت بین المللی IMQ و عضويت شبکه کیفیت IQNet میباشد.
    با افزايش ظرفيت توليدات، شركت مگ الكتريك در چند دهه اخير پاسخگوي تقاضاي رو به رشد بازارهاي داخلي و خارجي بوده است. جهت رسيدن به رضايت مشتري، بخش تحقيق و توسعه، چندين مدل جديد و خاص در بخش فشار متوسط و فشار ضعيف بر اساس تقاضاي مشتريان خود طراحي نموده است.
    اين شركت با توجه به توسعه روز افزون صنايع برق و افزايش درخواست مشتريان خود، در سال ۱۳۸۷ موفق به دريافت مجوز طرح و توسعه در بخش توليدات فشار متوسط از سازمان صنايع و معادن استان قزوين گرديد. که خط تولید جدید در بخش فشار متوسط با تجهیزات بروز شرکت معتبر هیدریش آلمان در سال ۱۳۸۸به بهره برداری رسید.
    به رغم تلاش هاي روز افزون تيم مديريت و فني شركت مگ الكتريك، به ويژه آقايان مهندس كيان حائري قائم مقام مديرعامل و مدير بخش فشار ضعيف و مهندس محمدرضا مير محمد صادق مدير بخش فشار متوسط ، به عنوان يكي از شركتهاي معتبر و قابل اعتماد در ايران شناخته شده است.

    بستن
محصولات
AL1 – ترانسفورماتور جريان 50 تا 600 آمپر
AL1 N – ترانسفورماتور جريان 50 تا 300 آمپر
AL2 – ترانسفورماتور جربان 200 تا 800 آمپر
AL2 E – ترانسفورماتور جریان از 100 تا 600 آمپر
AL3 – ترانسفورماتور جريان از 600 تا 1500 آمپر
AL4 – ترانسفورماتور جريان از 1000 تا 2500 آمپر
AL5 – ترانسفورماتور جريان از 1500 تا 4000 آمپر
ALS – ترانسفورماتور جمع كننده جريان
ALZ – ترانسفورماتور جريان 1 تا 40 آمپر
حلقوی
مچينگ
24 كيلوولت – ترانسفورماتور جريان 24 كيلوولت
3.6، 7.2، 12 كيلوولت – ترانسفورماتور جريان 12 كيلوولت
36 كيلوولت – ترانسفورماتور جريان 36 كيلوولت
AMC و AMW – ترانسفورماتور مخصوص كليد
AMD – ترانسفورماتور جریان بالای 2000 آمپر
AMI – ترانسفورماتور جریان (تابلو كابلی)
VM1,2 – ترانسفورماتور ولتاژ مدل زيمنس
VMB-VMD – ترانسفورماتور ولتاژ
VMF – ترانسفورماتور ولتاژ فيوزدار
VMI – ترانسفورماتور ولتاژ براي تابلو كابلي
VMS,VMT – ترانسفورماتور ولتاژ
VMS36-1 – ترانسفورماتور ولتاژ 36 کیلو ولت
VMV – ترانسفورماتور ولتاژ فیوزدار ایستاده