ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار کشاورز-جمالزاده شمالی-خیابان صدوقی شرقی-پلاک ۵۰
  • درباره ما : وسعه شبکه های لوله و اتصالات پلی اتیلن در دنیای کنونی برای هیچ کس پوشیده نیست . کمبود آب در دنیا و علی الخصوص در خاورمیانه باعث شده است تا شبکه های آب به صورت گسترده ای از محصولات پلی اتیلن استفاده نمایند. توسعه این صنعت نه تنها در بخش آب بلکه در فاضلاب و گاز نیز به صورت گسترده ای توسعه یافته به طوری که درایران و اغلب کشورهای جهان در صنعت فاضلاب ساختمان و همچنین در شبکه های گاز رسانی نیز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    وسعه شبکه های لوله و اتصالات پلی اتیلن در دنیای کنونی برای هیچ کس پوشیده نیست . کمبود آب در دنیا و علی الخصوص در خاورمیانه باعث شده است تا شبکه های آب به صورت گسترده ای از محصولات پلی اتیلن استفاده نمایند. توسعه این صنعت نه تنها در بخش آب بلکه در فاضلاب و گاز نیز به صورت گسترده ای توسعه یافته به طوری که درایران و اغلب کشورهای جهان در صنعت فاضلاب ساختمان و همچنین در شبکه های گاز رسانی نیز مورد استفاده قرار میگیرد .

    شرکت قطران اتصال با درک نیاز بالای این صنعت در کشور در سال ۱۳۷۰ در استان تهران تاسیس و فعالیت خود را در ضمینه تولید لوله و اتصالات آغاز نمود . با طرح خروج کارخانجات به شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران ، این شرکت استان سمنان را به عنوان محل فعالیت انتخاب نمودو در مساحتی حدود ۱۲۰۰۰ متر مربع واقع در شهرک صنعتی شرق سمنان شروع به فعالیت نمود. این مجموعه در سمنان به دو بخش لوله و اتصالات تقسیم شده و لوله های پلی اتیلن با نام شرکت پلی اتیلن سمنان و در بخش اتصالات با نام شرکت قطران اتصال که در مجاورت یکدیگر شروع به فعالیت نمود . این دو شرکت در غالب یک گروه صنعتی به نام گروه صنعتی فناوری پلیمر ایران مشغول به فعالیت می باشند . حجم تولید این گروه صنعتی در بخش لوله و اتصالات حدود ۳۰.۰۰۰ تن در سال می باشد که شامل لوله از سایز ۶ میلیمتر تا ۵۰۰ میلیمتر در کلیه رده های فشاری جهت مصارف آب،فاضلاب،آبیاری کشاورزی و گاز می باشد .

    در بخش اتصالات نیز شامل کلیه اتصالات فاضلاب ساختمان ، اتصالات الکتروفیوژن ، اتصالات فشار قوی و رایزرهای آبیاری می باشد . این شرکت با مدرنترین ماشین آلات تولید روز دنیا و با استفاده از بهترین مواد اولیه متناسب با هر محصول و استفاده از روشهای مدرن و نوین در تولید در تلاش مداوم جهت ارائه کالاهایی با کیفیت به مشتریان خود می باشد.

    مدیران این شرکت اصول حرفه ای زیر را باور داشته و در تلاشند تا این مهم در ارتباط با مشتریان محقق گردد.

    پایبندی به اصول حرفه ای کاری
    پایبندی به مسئولیت پذیری و متعهد بودن به تعهدات
    ارائه خلاقانه در حل مشکلات و مسائل کاری
    کیفیت برتر با بهره گیری از تمام توان و امکانات
    مشتری مداری و پایبندی به مسئولیت کالای فروخته شده
    ارتباط موثر و مداوم با مشتریان وبروز رسانی آنان
    دریافت کلیه مجوزها و استانداردها و تسهیل استفاده از تولیدات این شرکت در صنایع مختلف

    بستن
گواهی نامه ها
مجوز عرضه لوازم و تجهیزات آبیاری
تاییدیه شرکت ملی گاز
گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
تاییدیه وزارت کشاورزی
محصولات
سه راه جوشی فاضلابی 90 درجه
سه راه تبدیل جوشی فاضلابی 90 درجه
سه راه جوشی فاضلابی 45 درجه
سه راه تبدیل جوشی فاضلابی 45 درجه
بست دیواری لوله های سیستم فاضلاب
بست سقفی لوله های سیستم فاضلاب
تبدیل جوشی فاضلابی
سیفون جوشی فاضلابی
دریچه بازدید
درپوش تست
موفه بلند جوشی فاضلابی
زانو جوشی فاضلابی 45 درجه
زانو جوشی 90 درجه
سه راه مساوی جوشی فشارقوی 90 درجه
سه راه تبدیل 90 درجه
تبدیل جوشی فشار قوی
فلنچ جوشی
کپ جوشی