ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۱۵ جاده دماوند-منطقه صنعتی کمرد-کوچه بهر-پلاک ۱۱
  • درباره ما : گروه صنعتی ایران دریچه در سال ۱۳۵۴در قالب یک کارگاه صنعتی تاسیس و در زمینه ساخت محصولات متنوعی مانند دریچه تنظیم هوا، دریچه های صنعتی و تزئینی و غیره فعالیت مستمر خود را در پروژه های مختلف ساختمانی سراسر کشور انجام داده است. گروه صنعتی ایران دریچه به عنوان یکی ازبزرگترین تولید کننده های این صنعت با سابقه بیش از۴۰ ساله در زمینه تولید دریچه های صنعتی و تزئینی در پروژه های مسکونی، اداری، ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی ایران دریچه در سال ۱۳۵۴در قالب یک کارگاه صنعتی تاسیس و در زمینه ساخت محصولات متنوعی مانند دریچه تنظیم هوا، دریچه های صنعتی و تزئینی و غیره فعالیت مستمر خود را در پروژه های مختلف ساختمانی سراسر کشور انجام داده است.

    گروه صنعتی ایران دریچه به عنوان یکی ازبزرگترین تولید کننده های این صنعت با سابقه بیش از۴۰ ساله در زمینه تولید دریچه های صنعتی و تزئینی در پروژه های مسکونی، اداری، بیمارستان و شرکتهای ساختمان سازی فعالیت مستمر خود را به انجام رسانده است.لذا با توجه به نیاز بازار اقدام به طراحی و تامین انواع محصولات با ورق آلومینیومی و آهنی کرده است.گروه صنعتی ایران دریچه در حال حاضر باشماره گواهینامه ثبت علامت ۰۱۴۲۶۳الف/۹۴ محصولات خود را ارائه می کند.

     

    از اهداف این مجموعه می توان به مواردی از جمله بالا بردن عمر مفید محصول، قیمت مناسب و نهایتا قابل دسترس بودن آن برای عموم مردم اشاره نمود.

    محصولات گروه صنعتی ایران دریچه، علاوه بر استحکام، کیفیت، زیبایی، نوآوری و کیفیت گرایی از اهم وظایف مدیران این مجموعه میباشد. امید است محصولات ما بتواند هوایی تازه و مطلوب را برای شما به ارمغان بیاورد.

    بستن
محصولات
دریچه جت دیفیوزر
دريچه سقفی چهار طرفه كلاف پهن آلومينيومی
دریچه لیزری دکوراتیو
دریچه دیواری قوس دار
دریچه پادری 2 قاب
دریچه روشنایی سرویس
لوور هوارسان
دریچه کولر دیواری دو طرفه
لوله فلکسیبل و کمبی
دریچه خطی اسلوت
درب بازدید ، دريچه دسترسي شيرآلات
دریچه خطی ، دريچه هاي خطي ثابت دمپردار و بدون دمپر
دریچه دسترسی فن کوئل