ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -کیلومتر ۳۵ جاده خاوران -شهرک صنعتی عباس آباد -خیابان افرا -خیابان مولوی -کوی ۷/۸ -پلاک ۲۸۸
  • درباره ما : گروه صنعتی قشونی به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید قطعات و مقاطع برنجی با پشتوانه ۵۰ سال قدمت و حضور در عرصه تولید از سال ۱۳۴۶ به همت مرحوم ایرج قشونی آغاز بکار نموده و در سال ۱۳۸۱ با استقرار در شهرک صنعتی عباس ­آباد تهران فعالیت خود را در زمینه تولید مقاطع برنجی توسعه داده است و خوشبختانه در سال ۱۳۹۵ موفق به تولید مقاطع برنجی توخالی شد. همچنین با توجه به گسترش بازار و نیاز صنایع د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی قشونی به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید قطعات و مقاطع برنجی با پشتوانه ۵۰ سال قدمت و حضور در عرصه تولید از سال ۱۳۴۶ به همت مرحوم ایرج قشونی آغاز بکار نموده و در سال ۱۳۸۱ با استقرار در شهرک صنعتی عباس ­آباد تهران فعالیت خود را در زمینه تولید مقاطع برنجی توسعه داده است و خوشبختانه در سال ۱۳۹۵ موفق به تولید مقاطع برنجی توخالی شد. همچنین با توجه به گسترش بازار و نیاز صنایع داخلی و سایر بازارها و سیاست گذاری و چشم ­انداز سهام داران و نسل دوم و سوم مالکان و با بهره ­مندی از افراد و نیروی کار متخصص و مجرب با راه­ اندازی و انتقال به سایت جدید خود در شهرک صنعتی عباس ­آباد با فضایی معادل ۲۰۰۰۰ متر مربع توانست برگ زرین دیگری را به تاریخچه و دفتر صنعت این مرز و بوم بیافزاید.

    گروه صنعتی قشونی به پشتوانه همت و تلاش شبانه ­روزی بالغ بر ۱۸۰ نفر از نیروهای کارآزموده و زحمتکش و پرتلاش و همچنین بخش­ های مختلف سازمانی خود مشتمل بر واحدهای متعدد طراحی، قالب­ سازی، ماشین سازی، کنترل کیفیت، خطوط ریخته­ گری افقی پیوسته و اکستروژن، که هر یک به نوبه خود در تولید محصول مرغوب و مطمئن سهم بسزایی ایفا می ­نمایند، توانسته است گامی موثر در پیشرفت و رفع نیازهای صنایع مختلف تولیدی کشور برداشته و مسیر رو به رشد خود را حفظ نماید.

    محصولات فعلی گروه صنعتی قشونی شامل دو گروه اصلی مقاطع توپر و توخالی برنجی می ­باشد که همگی مطابق با استانداردهای ملی ایران و همچنین استانداردهای جهانی تولید گردیده و با کنترل و تست مستمر کیفیت، مورد تایید همه صاحب نظران این صنعت قرار گرفته است، همچنین کیفیت تولید محصولات از فرایند تولید تا عرضه و رضایت مشتریان محترم از مرحله سفارش ­گذاری تا ارسال محصول مدنظر ما بوده است.

    كارشناسان و متخصصان اين واحد توليدي آماده ­اند تا امكان توليد هرگونه كالاي سفارشي را از جهت مسائل فني و اقتصادي مورد بررسي قرار داده و در صورت توان توليد، از اين طريق نيز خدمتگزار صنایع محترم كشور باشند.

    بستن