ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان طالقانی-بین بهار و شریعتی-ساختمان ۶۰-طبقه ۳
  • درباره ما : شرکت نکا پلاستیک در سال ۱۳۵۳ و تحت شماره ۲۰۳۹۲ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است و باستناد گواهی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، اولین تولید کننده مخازن پلی اتیلن با سیستم چرخشی ( دورانی) در ایران است .همچنین این شرکت دارای گواهی نامه های( iso (IMS,۱۸۰۰۱:۲۰۰۷,۱۴۰۰۱:۲۰۱۵,۹۰۰۱:۲۰۱۵ , و استاندارد ملی به شماره ص۸۵۷۱۰۵۴۹۷ است. این شرکت طی سالیان فعالیت خویش ، با توجه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت نکا پلاستیک در سال ۱۳۵۳ و تحت شماره ۲۰۳۹۲ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است و باستناد گواهی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، اولین تولید کننده مخازن پلی اتیلن با سیستم چرخشی ( دورانی) در ایران است .
    همچنین این شرکت دارای گواهی نامه های( iso (IMS,۱۸۰۰۱:۲۰۰۷,۱۴۰۰۱:۲۰۱۵,۹۰۰۱:۲۰۱۵ , و استاندارد ملی به شماره ص۸۵۷۱۰۵۴۹۷ است.

    این شرکت طی سالیان فعالیت خویش ، با توجه به نظرات خریداران علاوه بر حفظ کیفیت محصولات تولیدی خود ، همواره رضایت مشتریان را نیز به همراه داشته است

    کارخانه نکا پلاستیک در زمینی بالغ بر ۵۰،۰۰۰ متر مربع بنا شده است و تولیدات خود را در ابتدا با یک کوره روتیشنال مولدینگ و یک دستگاه استاتیک که از کشور نروژ خریداری کرده بود آغاز و نیازهای بازار را تامین مینمود .پس از گذشت چندسال و افزایش تقاضای روزافزون بازار و ضرورت توسعه ،در سال ۱۳۷۰ و با استفاده از خلاقیت مدیران و پرسنل خود و برای اولین بار در کشور، ساخت ماشین آلات خط تولید محصولات دورانی توسط این شرکت انجام گردید و تقاضای روز افزون و ضرورت تامین آن ، باز هم افزایش و توسعه ای دیگر را منتج گردید ودر سال ۱۳۷۵ خط تولیدی دیگر با توان تولید مخازن یکپارچه و تا حجم ۱۰ هزار لیتر ، به بهره داری رسید .
    تجارب شرکت ، تلاشها و خلاقیت نیروهای همیشه همراه ، تقاضای خریداران ، توسعه و ساخت خط تولیدی دیگر ، با ظرفیت مخازن و محصولات حجیم پلی اتیلنی و تا حجم ۳۰هزار لیتر در سال ۱۳۹۱ مورد بهره برداری واقع گردید.
    نگرش ویژه مدیران در پاسخ و تامین نیاز ، بازارهای توسعه یافته و شرایط ایجاد شده باعث گردید تا شرکت در این راستا بازهم محصولات متنوع تری را برای بازار های داخلی و یا خارج از کشور طراحی و تولید نماید و حتی در طی این فرآیند نیز از موسسه کشتی رانی سلطنتی انگلستان مجوز فروش قایق های تفریحی تولیدی خود ، در کشور انگلستان را دریافت و محصول تولیدی خود را به انگلستان نیز صادر نمود و بسیاری از دیگر تولیدات و مصولات این شرکت به کشورهای ترکمنستان ، تاجیکستان ، ارمنستان ، عراق و افغانستان نیز صادر گردید .
    شرکت نکا پلاستیک با داشتن تجربه تولید بیش از ۳۰۰ نوع محصول ، اولین و با سابقه ترین تولید کننده محصولات حجیم در کشور است .این شرکت افتخار دارد با توانایی و خلاقیت ، در زمینه طراحی و تولید انواع محصولات ، قالب ، تامین قطعات قالب ، پرداخت و پخت لاک قالب و تولید محصولات خاص به سفارش مشتری در خدمت صنایع مختلف کشور باشد .

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
دبه
مخازن انبساط
مخازن منشوری
مخازن تلمب
بانکه نساجی
مخزن 100 انبساط
مخازن عمودی شیاردار
مخازن عمودی بدون شیار
مخزن کلرزن
مخزن 900 لیتری کروی
مخازن افقی باسطح مقطع گرد
مخزن پشت نیسانی
مخازن افقی با سطح مقطع بیضی
مخزن زیر پله
مخزن مکعبی دو درب
مخازن قیفی (لیست کامل)
مخازن قیفی سفارشی
مخازن قیفی پایه دار
پایه مخزن قیفی
بانکه کونیکال
بانکه نساجی
بانکه کونیکال
بانکه نساجی
ظرف تلقیح ماهی
اتاق فرغون
وان حمام
مخازن عمودی بدون شیار
مخزن زیر پله
مخازن افقی باسطح مقطع گرد
مخازن انبساط
وان های چهارگوش
وان تراف
وان های قابل حمل
آبشخور دام
وان الکترولیز
وان های گرد
قایق تفریحی
قایق مسابقه ایی کانو
پایه وان میگو
ظرف تلقیح ماهی
وان پرورش میگو
زوگ پرورش ماهی
دستگاه هوا دهی
مخازن سمپاش مکعبی
سمپاش فلات (گرد )