ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۸۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : شیراز- شهرک صنعتی بزرگ شیراز – میدان ابتکار -ابتکار جنوبی-نبش خیابان ۲۰۱
  • درباره ما : گروه تولیدی دنیا، واحد یک (شرکت هما پلاست شیراز) در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را برسه اصل ابداع، احترام به مصرف کننده و بهترین تولید در حد استاندارد روز دنیا در چهار چوب کمی و کیفی مطلوب با کسب مجوز از سازمان صنایع و معادن در جایگاه اولین تولید کننده در ایران آغاز به کار نمود. این شرکت مخازن نگهداری مایعات به ویژه آب آشامیدنی به صورت چند لایه و همچنین مخازن ۱۶۰۰۰ لیتر و ۱۲۰۰۰ لیتر را بدون داشت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی دنیا، واحد یک (شرکت هما پلاست شیراز) در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را برسه اصل ابداع، احترام به مصرف کننده و بهترین تولید در حد استاندارد روز دنیا در چهار چوب کمی و کیفی مطلوب با کسب مجوز از سازمان صنایع و معادن در جایگاه اولین تولید کننده در ایران آغاز به کار نمود. این شرکت مخازن نگهداری مایعات به ویژه آب آشامیدنی به صورت چند لایه و همچنین مخازن ۱۶۰۰۰ لیتر و ۱۲۰۰۰ لیتر را بدون داشتن ساپورت اطراف آن به صورت انبوه تولید می نماید.

    دومین واحد تولید این گروه با نام پلاستیک دنیا در سال ۱۳۹۰ با متراژ ۲۰۰۰۰ متر مربع آغاز به کار نمود که توانستند مخازن نگهداری مایعات از جمله آب آشامیدنی از سایز ۱۰۰ لیتر تا ۲۰۰۰۰ لیتر را به صورت یکپارچه و در اشکال و طرح های مختلف بنا به سلیقه مصرف کننده تولید نماید.

    سومین تولید گروه دنیا که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با دستگاه های کامپیوتر و پیشرفته و تمام اتوماتیک از مرحله آماده سازی تا بسته بندی ظروف شیشه ای برای بسته بندی مواد غذایی و بطری از جنس شیشه، واقع در شهرک بزرگ شیراز در سال ۱۳۹۴ شروع به تولید نمود. این شرکت در راستای انجام فعالیت تخصصی خود، تیمی مجرب و کاردان در سطح بین المللی و با پشتوانه اندوخته ها و تجربه های حاصل از تحقیق مداوم قبل از بهره برداری واحد تولید توانسه است به ترکیب ایده آل در تولید دست یابد. بدون شک در شرایط رقابتی امروز کشف نیاز ها و خواسته های مشتریان و برآورد ساختن آنها قبل از سایر رقبا، یکی از شروط اساسی موفقیت شرکت هاست. این مجموعه با برنامه ریزی کارآمد و بروزرسانی دانش فنی و رعایت استاندارد های ملی و بین المللی توانسته محصولاتی تولید کند تا مورد رضایت مشتریان قرار گیرد.

    بستن
محصولات
مخازن افقی پلی اتیلن
مخازن عمودی پلی اتیلن
مخازن افقی ساید
کلید اتوماتیک دیجیتال پمپ آب
مخازن مکعبی پلی اتیلن
مخازن زیرپله پلی اتیلن
مخازن عمودی بلند
مخازن عمودی کوتاه
مخازن عمودی مدرج
مخازن پلی اتیلن اسلیم تانک (آسان رو)
مخازن مکعبی پلی اتیلن
مخازن زیرپله پلی اتیلن
مخازن پلی اتیلن گوشه
مخازن پلی اتیلن کیوبیک
مخازن قیفی
مخازن پلی اتیلن نیسانی
وان صنعتی
وان حمامی
وان گاردن (باغبانی)
وان گرد
وان استخری
بستر کشت (گلخانه)
مخزن سم پاش
مانع مسیرجاده پلی اتیلن
مانع مسیر جاده رایت
پایه چراغ برق پلی اتیلن
مخزن سپتیک
کلید اتوماتیک دیجیتال پمپ آب
قفل مخزن