ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان آزادی -خیابان اوستا -ساختمان ۴۱ -طبقه چهارم
  • درباره ما : آریاک نام تجاری ثبت شده شرکت آریاک الکتریک تهران می باشد. این شرکت با بیش از ۲۸ سال سابقه در زمینه طراحی ، ساخت ، تامین تجهیزات ، مشاوره و اجرای سیستم های اعلام حریق با انجام بیش از هزاران پروژه در کل ایران فعالیت می نماید. کارخانه شرکت آریاک در هفته دولت با وسعتی در حدود ۲۰۰۰ متر مربع در استان تهران ، شهرک صنعتی نصیرآباد و با حضور مدیریت وقت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان تهران ، مدیر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آریاک نام تجاری ثبت شده شرکت آریاک الکتریک تهران می باشد. این شرکت با بیش از ۲۸ سال سابقه در زمینه طراحی ، ساخت ، تامین تجهیزات ، مشاوره و اجرای سیستم های اعلام حریق با انجام بیش از هزاران پروژه در کل ایران فعالیت می نماید.

    کارخانه شرکت آریاک در هفته دولت با وسعتی در حدود ۲۰۰۰ متر مربع در استان تهران ، شهرک صنعتی نصیرآباد و با حضور مدیریت وقت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان تهران ، مدیران محترم شرکت شهرکهای صنعتی و مقامات ارشد اداری شهرستان افتتاح و فعالیت خود را آغاز نمود . و محصولات تولیدی علاوه بر تامین نیاز پروژه های انبوه سازی کشور ، کارخانجات و انبارها ، بیمارستانها و ... به برخی از کشورهای همسایه نیز عرضه می گردد.

    بهره گیری از آزمایشگاه تخصصی و مجهز و همکاری با مهندسین مجرب، طراحی دقیق با فن آوری به روز و مطابق با استانداردهای تخصصی معتبر اروپایی و ملی ، تمرکز بر جلب رضایت مشتریان از ویژگیهای نام آشنای محصولات آریاک می باشد.

    اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه از سازمان استاندارد ایران و ارائه خدمات آزمایشگاهی تخصصی سیستم های اعلام حریق به تولید کنندگان داخلی ، گمرکات کشور ، سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی ، مراکز آموزش عالی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی به عنوان آزمایشگاه مرجع از دیگر خدمات این شرکت می باشد.

    این شرکت موفق به اخذ گواهی استاندارد محصولات از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در سال ۱۳۸۸ گردیده است.
    اصل مدرک در عکس بالا با تجدید نظر ۱۳۸۱/۱/۱

    محصولات تولیدی این شرکت طی ممیزی که با حضور کارشناسان آتش نشانی تهران و به سرپرستی جناب اقای مهندس قدیری ، معاونت محترم پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به همراه کارشناسان سازمان ملی استاندارد و اداره کل استاندارد استان تهران با موفقیت بعمل آمد ، در لیست محصولات مورد تایید اعلام حریق آتش نشانی تهران ثبت گردید.

    دریافت لوح و تندیس پنجمین همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران ، اخذ لوح و تندیس پانزدهمین جشنواره تولید ملی-افتخار ملی، اخذ تندیس اجلاس یکصد برند برتر و ارزش آفرین ، اخذ لوح صنعتگر استان تهران و ... از جمله افتخارات سه دهه فعالیت این شرکت می باشد.

    تمامی محصولات این شرکت تحت پوشش بیمه البرز برای جبران خسارت احتمالی مصرف کنندگان محترم می باشند.
    طراحی و تولید محصولات مطابق با استانداردهای جهانی و توسعه سهم صادراتی در مسیر پیوستن به تجارت جهانی از اهداف و رویکردهای مدیریت آریاک الکتریک به شمار می رود.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
مرکز کنترل ACT تک زون
دتکتور دود فتوالکتریک مدل APD-24
دتکتور گاز موضعی 220 ولت
شستی معمولیACO-NO
تکرار کننده
دتکتور حرارت 12، 24 و 48 ولت رله دار
دتکتور دود فتو رله دار APD-48R
آژیر تک صدا