ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۶۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -ابتدای جاده آبعلی -خیابان اتحاد -خیابان هفتم غربی-پلاک ۳۵
  • درباره ما : شرکت تابا الکترونیک در سال ۱۳۶۲ با تولید انواع دستگاه های آمپلی فایر تاسیس شد.این شرکت به سرعت تولید محصولات صوتی و تصویری را برای تامین امنیت و آسایش خانواده در سرلوحه ی اهداف بلند مدت خود قرار داد.از این رو با تولید انواع درباز کن های صوتی وتصویری با استفاده از فناوری روز دنیا و بهره گیری از خلاقیت مهندسین و متخصصان داخل کشور تبدیل به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان برتر درباز کن های صو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تابا الکترونیک در سال ۱۳۶۲ با تولید انواع دستگاه های آمپلی فایر تاسیس شد.این شرکت به سرعت تولید محصولات صوتی و تصویری را برای تامین امنیت و آسایش خانواده در سرلوحه ی اهداف بلند مدت خود قرار داد.از این رو با تولید انواع درباز کن های صوتی وتصویری با استفاده از فناوری روز دنیا و بهره گیری از خلاقیت مهندسین و متخصصان داخل کشور تبدیل به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان برتر درباز کن های صوتی و تصویری در سه دهه ی اخیر شده است.

    استفاده از طراحان صنعتی مجرب، ماشین آلات پیشرفته و برنامه ریزی مداوم برای ارتقای کیفیت و ارائه ی خدمات پس از فروش گسترده از جمله عواملی است که محصولات این شرکت را با استقبال مصرف کنندگان، انبوه سازان و متولیان صنعت ساختمان رو به رو کرده است.

    برخورداری از امکانات فنی پیشرفته، به کارگیری سیستم های دقیق و مدولار در تولید هر یک از کالا های واسطه ای و مدیریت پیشرفته، جهت تولید محصولات با کیفیت جهانی می باشد که همگی با تلاش مدیران و کارکنان متعهد این شرکت برای تسخیر بازارهای جدید داخلی و خارجی مهیا می باشد.

    دریافت گواهی نامه های متعدد از سازمان های معتبر جهانی از جمله استاندارد های ASC۱۰۰۰۴:۲۰۱۰-ISO۹۰۰۱-۸۰۰۰ و CE موجب شد تا در دومین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه ی صنعت و اقتصاد کشور، تابا الکترونیک به عنوان یکی از ماندگار ترین شرکت های صنعتی ایران برگزیده شود.

    تامین منابع انسانی ماهر، کارایی و نوآوری در تولید محصولات جدید، بهبود دائمی کیفیت، سادگی و زیبایی در طراحی ها، قیمت مناسب برای مصرف کننده و ارزش نهادن به خواسته های مشتریان از جمله عوامل مهم در ۳۶ سال گذشته، مبین خوش نامی تابا و اعتماد مصرف کنندگان نهایی بوده وهست.

    یکی از دیگر از محصولات این شرکت تولید جک های الکترومکانیکی مربوط به درب های بزرگ پارکینگی، گاراژی و ویلایی است. این جک های دو سرعته با امکان برنامه ریزی توسط کاربران توانایی جا به جایی انواع درب به وزن ۸۰۰ کیلوگرم را دارد.

    این شرکت در زمینی با وسعت ۲۵ هزار متر مربع دارای ساختمان های اداری در چندین طبقه از فضایی مناسب و منطبق با استاندارد های بین المللی برای توسعه ی فعالیت های خود برخوردار است.

    ایجاد بخش مستقل قالب سازی، شست و شو و نقاشی، آبکاری، تزریق، فلز کاری و ... زیر نظر کادر فنی مجرب، حصول استاندارد های CE ، ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۰و ACS(استاندارد رضایتمندی مشتری) را برای شرکت به ارمغان آورده است.

    تولید قطعات مکمل در داخل شرکت و عدم ارجاع این تولیدات به کارگاه های متفرقه نظارت مستمر بر روند تولیدات را امکان پذیر کرده و در نتیجه رضایت مشتریان را در پی داشته است.

    بستن
محصولات
TVD-1910 مانیتور درب بازکن تصویری رنگی تابا - صفحه لمسی
TVP-1800 پنل تصویری رنگی تابا همراه با کارتخوان
TL-660 پنل صوتی تابا
TL-815 گوشی درب باز کن
TVD-8403 منبع تغذیه دوسیم
TL-645 قفل درب بازکن
TVD-3070 مانیتور درب بازکن تصویری رنگی تابا - صفحه لمسی
TVD-2070 مانیتور درب بازکن تصویری رنگی تابا - صفحه لمسی
TVD-1070I مانیتور درب بازکن تصویری رنگی تابا - صفحه لمسی
TVD-1043I مانیتور درب بازکن تصویری رنگی تابا - صفحه لمسی
TVD-1035 مانیتور درب بازکن تصویری رنگی
TVD-1090 مانیتور درب بازکن تصویری رنگی تابا - صفحه لمسی
TVD-1040 مانیتور درب بازکن تصویری رنگی
TVD-2043 مانیتور درب بازکن تصویری رنگی
TVD-2910 مانیتور درب بازکن تصویری رنگی تابا - صفحه لمسی
TVD-1070/2W مانیتور درب باز کن رنگی دوسیم تابا
TVD-5-70 مانیتور درب بازکن تصویری رنگی تابا
TVD-5-43 مانیتور درب بازکن تصویری رنگی تابا
TVD-3070-Black مانیتور درب بازکن تصویری رنگی تابا - صفحه لمسی
TVD-3070-Black مانیتور درب بازکن تصویری رنگی تابا - صفحه لمسی
WIFI-BOX
TVP-1800-silver پنل تصویری رنگی تابا همراه با کارتخوان
TVP-1860CR پنل تصویری رنگی تابا همراه با کارتخوان
TVP-1840 پنل تصویری رنگی تابا
TVP-1860 پنل تصویری رنگی تابا
TVP-1820 پنل تصویری رنگی تابا
TVP-1860/2W پنل تصویری رنگی دوسیم تابا
TVP-1800/2W پنل تصویری رنگی دوسیم تابا همراه با کارتخوان
TVP-1840/2W پنل تصویری رنگی دوسیم تابا
TL-680 پنل صوتی تابا
TL-534 پنل صوتی تابا
TL-633 گوشی درب باز کن
TL-917 گوشی درب باز کن
TVD-8402 منبع تغذیه
TVD-8401 منبع تغذیه
TL-545 قفل درب بازکن
TL- 6452 قفل درب بازکن
TL-555 قفل درب بازکن
(TSG-9311(AC
(TSG-9011(DC