ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از میرداماد
  • درباره ما : در سالهای ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۴ تقاضای روز افزون مسکن موجب افزایش ساختمان سازی و برج سازی و به دنبال آن افزایش درخواست آسانسور پله برقی در ایران گردید. در این سال ها به دلیل عدم کیفیت و کمیت شرکت های مجری ، تعدادی از متخصصان ابن صنعت تصمیم به همکاری گرفته تا با وارد کردن تکنولوژی روز دنیا محصولاتی را با کیفیت بالا و سزاوار بازار ایران عرضه کنند. در این راستا با محوریت شرکت های آسانسور آرین زاگرس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سالهای ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۴ تقاضای روز افزون مسکن موجب افزایش ساختمان سازی و برج سازی و به دنبال آن افزایش درخواست آسانسور پله برقی در ایران گردید. در این سال ها به دلیل عدم کیفیت و کمیت شرکت های مجری ، تعدادی از متخصصان ابن صنعت تصمیم به همکاری گرفته تا با وارد کردن تکنولوژی روز دنیا محصولاتی را با کیفیت بالا و سزاوار بازار ایران عرضه کنند.

    در این راستا با محوریت شرکت های آسانسور آرین زاگرس ، آسانسور آراد و شرکت آسانسور آتیس ویستا ،شرکت آسانسور و پله برقی آتیس تاسیس گردید و سرویس دهی در سراسر کشو را آغاز نمود.

    شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی واردات لوازم آسانسسور و پله برقی و تولیدات انواع قطعات و خدمات پس از فروش و با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است.

    گروه آتیس با تلفیق تخصص ، دانش ، و پشتوانه بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی کشور آماده عقد قرارداد با مجموعه های تجاری ،اداری ، و مسکونی می باشد. با ما اعتماد و اطمینان را تجربه نمایید.

    بستن
محصولات
آسانسور گیرلس و روملس (machine room less)
آسانسور خانگی (هوم لیفت)
آسانسور پر سرعت
بیماربر – تخت بر
آسانسور خودروبر
آسانسور حمل بار و مصالح
آسانسور صنعتی آسانسور ضد انفجار اسانسور ضد اب
آسانسور خدماتی
پیاده روی متحرک
پله برقی