ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۳۲ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/v/DxCtc
  • آدرس : تهران-یوسف‌آباد-خیابان فتحی شقاقی-حد فاصل میدان سلماس و کاج شمالی-پلاک ۱۲۴-واحد ۲
  • درباره ما : شرکت پادیر کاران آرشام از سال ۱۳۶۵ فعاليت خود را در انجام امور نماسازی ساختمان‌های بلند مرتبه و برای پروژه‌های بزرگ عمرانی در سطح کشور تحت نام اورنگ نما آغاز نمود و پس از آن در سال ۱۳۷۶ با ارتقاء سطح کيفی و کمی پروژه‌های اجرايی خود تحت نام شرکت پادير کاران شايان با بهره‌‌گیری از دانش مهندسی نوين در راستای اجرای پروژه‌های ساختمانی، ابنيه، محوطه‌سازی، ساخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پادیر کاران آرشام از سال ۱۳۶۵ فعاليت خود را در انجام امور نماسازی ساختمان‌های بلند مرتبه و برای پروژه‌های بزرگ عمرانی در سطح کشور تحت نام اورنگ نما آغاز نمود و پس از آن در سال ۱۳۷۶ با ارتقاء سطح کيفی و کمی پروژه‌های اجرايی خود تحت نام شرکت پادير کاران شايان با بهره‌‌گیری از دانش مهندسی نوين در راستای اجرای پروژه‌های ساختمانی، ابنيه، محوطه‌سازی، ساخت سالن‌های ورزشی، استخر، سونا و ... فعاليتهای خود را گسترش داد که در اين مسير با برقراری ارتباط با کشورهای اروپايی و بازديد از پروژه‌های عمرانی در کشورهای هلند، بلژيک و فرانسه باعث انتقال فن‌آوری‌های نوين به داخل کشور گرديده است.

    در نهایت اين شرکت تحت نام شرکت پاديرکاران آرشام به شماره ثبت ۲۱۸۴۱۱ و با اخذ نمايندگی از شرکت های معتبر اروپایی نظیر SKYMAN بلژیک ،TRACTEL لوگزامبورگ ، FIXATOR فرانسه ، NORACON نروژ در زمينه طراحی، ساخت و نصب و راه‌اندازی تجهیزات دسترسی به سطوح ساختمانهای بلند مرتبه، تعميرات و نگهداری پلها، سدها، مخازن ذخيره نفت و ... توانسته است با وارد نمودن دانش و تجهيزات مدرن با استانداردهای بالای جهانی به ايران گامی محکم در مسير پيشرفت صنعت ساختمان ميهن‌مان بردارد.

    بستن
محصولات
پرتابل
ماشین روف ریلی
دستگاه منوریل
XE بالابر جناقی خود کشش الکتریکی
CMP پرتابل دو پایه
ASP بالابر پرتابل ریلی تک ستونه سنگین
AMP بالابر پرتابل ریلی تک ستونه سبک
IMP نیوری محرکه الکتریکی و تأیین حرکت افقی درحالت باز و بسته
سیستم شستشوی داخل
داربست مدولار
روف کار Roof Car