ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - جردن- بالاتر از چهارراه جهان كودك- خيابان خليل زاده( ليدا)- پلاك ٥٧- واحد ٧
  • درباره ما : شركت آسانسور و پله برقي هيرو در سال ۱۳۸۲ با رویکردی نوین در زمینه طراحی آسانسور و پله برقی پایه گذاری گردید. هم اینک ؛ با اتکاء به نزدیک دو دهه تجربه ، اصلی ترین هدف ما به عنوان یک شرکت قابل اعتماد در کنار مشتریان آنست که با سرعت و دقت نسبت به تأمین نظرات ایشان با تاکید بر جنبه های کیفی و اقتصادی قبل و بعد از فروش اقدام نماییم . چرا که معتقدیم رضایت مشتریان ، بر اساس شناخت خواسته های وا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت آسانسور و پله برقي هيرو در سال ۱۳۸۲ با رویکردی نوین در زمینه طراحی آسانسور و پله برقی پایه گذاری گردید.

    هم اینک ؛ با اتکاء به نزدیک دو دهه تجربه ، اصلی ترین هدف ما به عنوان یک شرکت قابل اعتماد در کنار مشتریان آنست که با سرعت و دقت نسبت به تأمین نظرات ایشان با تاکید بر جنبه های کیفی و اقتصادی قبل و بعد از فروش اقدام نماییم . چرا که معتقدیم رضایت مشتریان ، بر اساس شناخت خواسته های واقعی و اصولی ایشان و اجرای دقیق و بی نقص آن قابل حصول خواهد بود.

    شرکت همواره در محصولات خود با همکاری کمپانی های معتبر ، مرغوب ترین و بهترین اجناس را متناسب با نیاز مشتری اجرا می نماید.
    بر همین اساس در سال ۱۳۹۱ و با توجه به نیاز بازار کشور و در راستاي تمركز بر توليد و تأمين قطعات با كيفيت ، اقدام به عرضه آسانسور کامل (پکیج) با برند "آسانسور هیرو" نموده است . این پکیج مبتنی بر قطعات تولیدکنندگان برتر داخلی و بزرگان صنعت آسانسور دنیا از جمله wittur ، زیلابگ آلمان، آرکل ترکیه و... می باشد.

    نظر به اينکه دقت در امر نصب به همان اندازه خرید اجناس مرغوب در کارکرد خوب و بهره برداری مطلوب آسانسور و طول عمر مفيد آن بعنوان فاکتور مهم دخيل ميباشد . لذا جهت دستیابی به دانش فنی و برخورداری از تکنولوژی روز ، ضمن ارتباط مستمر با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی ، از حمایت های فنی کمپانی معتبر و پرآوازه جهانی wittur جهت آموزش انسانی خود و ارائه مرغوب ترین و بهترین اجناس صنعت آسانسور برخوردار می باشد.

    برخی زمینه های فعالیت به اختصار به شرح زیر می باشد :
    ۱- تولید و عرضه انواع آسانسورهای کششی (گیربکسی، گیرلس و MRL) بصورت پکیج کامل وارداتی یا تلفیقی
    ۲- فروش، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش آسانسور wittur
    ۳- انواع پله برقی و رمپ برقی
    ۴- خدمات تخصصی آسانسورهای هیدرولیکی (مسافربر، خودروبر، پانوراما و...) با تجهیزات Hdwittur
    ۵- طراحی و اجرای انواع آسانسورهای تمام گرد
    ۶- دپارتمارن تخصصی آسانسورهای هیدرولیکی و دارای رزومه کاری مناسب در زمینه انواع آسانسورهای صنعتی و خودروبر
    ۷- سرویس و نگهداری انواع آسانسورهای ارگانهای دولتی، نیمه دولتی و بخش خصوصی با سامانه مانیتورینگ هوشمند
    ۸- و...
    شرکت عضو رسمی سندیکای آسانسور و پله برقی بوده و دارای پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت، معدن و تجارت و دارای پروانه کسب از اتحادیه آسانسور می باشد.

    بستن
محصولات
آسانسور مسافربر
آسانسور خودروبر
آسانسور خورشیدی
آسانسورهای تکفاز و خورشیدی
آسانسور کششی
آسانسور هیدرولیک
آسانسور تمام گرد