ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۳۹ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/artanpetro
  • آدرس : کیلومتر ۱۵ جاده قدیم قم به تهران- شهرک صنعتی شکوهیه - فاز دوم - میدان همت - بلوار همت - میدان بابایی - بلوار بابایی- خیابان علم الهدی (اولین خیابان سمت راست) - نبش فرعی اول (اولین خیابان سمت راست )پلاک ۱۳۳۱ - آرتان پترو کیهان.
  • درباره ما : آرتان پترو به عنوان یک شاخه پتروشیمی فعالیت خود را به عنوان یکی از تولیدکننده های پلی استایرن معمولی با ظرفیت ۳۰۰۰۰ تن در سال در خاورمیانه از سال ۱۳۹۶ در شهرک صنعتی شکوهیه قم آغاز کرد. این شرکت با در اختیار داشتن دانش فنی به روز و مهندسان مجرب داخلی توتنمندی تولید انواع پلی استایرن معمولی با گریدهای مختلف را دارد. خوراک اصلی و مواد خام اولیه مورد نیاز این شرکت ،استایرن مونومر ،روغن معدنی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آرتان پترو به عنوان یک شاخه پتروشیمی فعالیت خود را به عنوان یکی از تولیدکننده های پلی استایرن معمولی با ظرفیت ۳۰۰۰۰ تن در سال در خاورمیانه از سال ۱۳۹۶ در شهرک صنعتی شکوهیه قم آغاز کرد. این شرکت با در اختیار داشتن دانش فنی به روز و مهندسان مجرب داخلی توتنمندی تولید انواع پلی استایرن معمولی با گریدهای مختلف را دارد. خوراک اصلی و مواد خام اولیه مورد نیاز این شرکت ،استایرن مونومر ،روغن معدنی ،اتیل بنزن و مواد شیمیایی دیگر است که داخل ایران تهیه میشود.

    بستن