ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -تهرانپارس-خیابان چهارم اتحاد-خیابان احسان-نبش فکری-پلاک ۴۸-واحد ۳
  • درباره ما : گروه صنعت آریان درسال ۱۳۶۰ فعاليت خود را در زمينه اتوماسيون صنعتي شروع كرده است. استراتژي كلي شركت فعاليت در زمينه تولید و تامین ماشین آلات پیشرفته صنایع پلاستیک میباشد . خدماتي كه توسط این شركت ارائه مي گردد، شامل مشاوره در زمينه طراحي ، ساخت ، تهيه و تولید ماشین آلات و تجهيزات صنایع پلاستیک و همچنين انجام پروژه هاي صنعتي مي باشد. همواره تلاش مديريت بر اين بوده است كه تمامي كارشناسان ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعت آریان درسال ۱۳۶۰ فعاليت خود را در زمينه اتوماسيون صنعتي شروع كرده است.

    استراتژي كلي شركت فعاليت در زمينه تولید و تامین ماشین آلات پیشرفته صنایع پلاستیک میباشد . خدماتي كه توسط این شركت ارائه مي گردد، شامل مشاوره در زمينه طراحي ، ساخت ، تهيه و تولید ماشین آلات و تجهيزات صنایع پلاستیک و همچنين انجام پروژه هاي صنعتي مي باشد. همواره تلاش مديريت بر اين بوده است كه تمامي كارشناسان اين شركت از جهت دانش فني به روز نگه داشته شده و در دوره های تخصصي متناسب با فعاليت آنها چه در داخل و چه در خارج از كشور حضوري مستمر داشته باشند. در محصولات ارائه شده توسط اين شركت ملاك اصلي ما كيفيت بوده و سعي شده در اين راستا ، نيازهاي مشتري از محصولات شركتهاي معتبر و قابل اطمينان تهيه گردد.
    عکس کارخانه

    مشاوره و آموزش قبل و بعد از خريد و ارائه خدمات پس از فروش بر پايه ديدگاهها و نيازهاي مشتري در سر لوحه فعاليتهاي اين شركت قرار دارد. بخش طراحی و ساخت شركت با بهره گيري از متخصصین آموزش ديده و خبره که دارای Certification های مختلف از شرکتهای معتبر در زمينه هاي مختلف میباشند ، اقدام به طراحي و ساخت ماشین آلات براساس نیاز واقعی مشتری میکنند . و بالاخره پس از تجربه سالها فعالیت آموختیم ، همیشه در اجرای پروژه های صنعتی صادقانه در کنار شما باشیم.

    بستن
محصولات
روبوت تک محور Y (مدل اقتصادی)
روبوت دو محوره قطعه بردار
روبوت درب
روبات سه محوره تاپ