ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز -خیابان ورزش -مرکزفناوری های پیشرفته دانشگاه شهید مدنی
  • درباره ما : شرکت شیمی صنعت رشد سهند در ابتدای سال ۱۳۹۵ تاسیس شد. موسسین این شرکت دکتر اشکان شمالی دانش آموخته رشته شیمی آلی و دکتر اشرف فخاری دانش آموخته رشته داروسازی هسته ای می باشند. زمینه کاری شرکت تولید روانکارها و شوینده های صنعتی تعریف شد و با انجام تحقیق توسعه در این زمینه های کاری موفق به تولید ۸ رقم از محصولات شوینده صنعتی و ۱ رقم از روانکارهای صنعتی شد.شرکت شیمی صنعت رشد سهند در ادامه فعا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شیمی صنعت رشد سهند در ابتدای سال ۱۳۹۵ تاسیس شد. موسسین این شرکت دکتر اشکان شمالی دانش آموخته رشته شیمی آلی و دکتر اشرف فخاری دانش آموخته رشته داروسازی هسته ای می باشند. زمینه کاری شرکت تولید روانکارها و شوینده های صنعتی تعریف شد و با انجام تحقیق توسعه در این زمینه های کاری موفق به تولید ۸ رقم از محصولات شوینده صنعتی و ۱ رقم از روانکارهای صنعتی شد.
    شرکت شیمی صنعت رشد سهند در ادامه فعالیتهای پژوهشی خود موفق به تولید کوانتوم دات­های پایه کربنی در مقیاس صنعتی برای اولین بار در کشور شد و با تولید این محصول در شرکت، ایران جز معدود کشورهای تولید کننده این محصولات در مقیاس صنعتی شد. با تولید این محصول گواهینامه نانو مقیاس از ستاد توسعه ویژه فناوری نانو در سال ۹۶ اخذ شد. در ادامه شرکت شیمی صنعت رشد سهند موفق شد برای اولین بار در دنیا از کوانتوم داتهای پایه کربنی در تولید روغن برش تولیدی شرکت استفاده کند و محصول حاصل با انجام تستهای میدانی تاییدیه­های فنی و زیست محیطی لازم را از صنایع ماشینکاری هوا فضا و صنایع دفاع اخذ کرد. بسیاری از صنایع حساس و پر اهمیت نظامی کشور در خواست عقد قرارداد با شرکت برای تامین روغن برش این صنایع را دارند. با توجه به این فعالیتهای تحقیقاتی ارزنده و تجاری سازی موفق محصولات، مدیر عامل شرکت شیمی صنعت رشد سهند در سال ۹۶ به عنوان فناور برتر استان آذربایجان شرقی انتخاب شد. همچنین دکتر اشکان شمالی به دلیل موفقیتهای شرکت در صنایع حساس نظامی به عنوان فناور و پژ.هشگر برتر بسیج مهندسین سازندگی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

    بستن
محصولات
شامپو تاچ لس دکتر واش
مواد موتور شویی دکتر واش
مواد توشویی دکتر واش
واکس داشپورت دکتر واش
واکس تایر دکتر واش
شوینده رینگ دکتر واش