ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
توسعه صنایع پلیمری و معادن آفاق رها
  • تعداد بازدید : ۹۸۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – کامرانیه جنوبی – خیابان برادران جوزی – ساختمان کامرانیه – پلاک ۳۲ – واحد ۱۰
  • درباره ما : شرکت توسعه صنایع پلیمری و معادن آفاق رها به شماره ثبت ۵۴۲۱۱۷ در استان تهران به ثبت رسیده و در سال ۹۸ برند آکواکو را به بازار صنعت آب ایران معرفی نموده است. محصولات گرانولی فیلتراسیون ( انتراسیت , سیلیس , گارنت , کربن فعال و غیره ) و تنظیم کننده های PH آب که با تکنولوژی های جدید تفکیک و پرعیار سازی , غبار گیری محصول , سیستم های دانه بندی و سیستم کنترل کیفیت در شهرک صنعتی صدوق یزد احداث و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت توسعه صنایع پلیمری و معادن آفاق رها به شماره ثبت ۵۴۲۱۱۷ در استان تهران به ثبت رسیده و در سال ۹۸ برند آکواکو را به بازار صنعت آب ایران معرفی نموده است.

    محصولات گرانولی فیلتراسیون ( انتراسیت , سیلیس , گارنت , کربن فعال و غیره ) و تنظیم کننده های PH آب که با تکنولوژی های جدید تفکیک و پرعیار سازی , غبار گیری محصول , سیستم های دانه بندی و سیستم کنترل کیفیت در شهرک صنعتی صدوق یزد احداث و براساس استاندارد های روز AWWA و BS EN تولید می شود از محصولات این شرکت می باشد.

    همچنین این مجموعه با توجه شرایط سیاسی کشور جمهوری اسلامی ایران و مشکلات عدیده در امر واردات و خرید از شرکت های تولید کننده المنت های ممبران مانند Filmtec , CSM , Toray , و عیره که به نوعی به دلیل شرایط تحریم ایران توسط ایالات متحده آمریکا جهت ارسال کالاهای خود به ایران با مشکلات زیادی مواجه شده اند , به عنوان نماینده شرکت Membranium روسیه در ایران فروش و خدمات پس از فروش المنت های ممبران غشایی برای سیستم های اسمز معکوس را در سبد تکمیلی خود عرضه قرارداده است و با عرضه این المنت ها که دارای گواهی NSF از اتحادیه اروپا نیز می باشند جوابگوی نیاز مشتریان می باشیم .

    شرکت توسعه صنایع پلیمری و معادن آفاق رها در زمینه صادرات محصولات مذکور و معدنی به کشور های همسایه ایران ( مانند : افغانستان , عراق , قطر , عمان و ترکیه و غیره ) قدم برداشته و با شرکت در نمایشگاه های برون مرزی ایران اقدام به صادرات مواد معدنی شامل زغال سنگ , سنگ آهک ( کلسیت یا کربنات کلسیم ) , محصولات شیمیایی مانند هیپو کلرید سدیم ( آب ژاول ) با درصد های مختلف , اسید سولفوریک ۹۸ درصد و کلروفریک می نماید.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
محصولات
ماسه سیلیس
آکوا گراول
آکوا کلسیت
آکواسیت
آکواسیلیس
آکوا گراول
آکواکلسیت