ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-اتوبان صدر-بهار جنوبی-سعید غربی-پلاک ۱۶ - طبقه ۳
  • درباره ما : نوآوری، کیفیت و تلاش بی وقفه، از جمله ویژگی هایی است که موفقیت ثمین ۳D را به ارمغان آورده است. ثمین ۳D حاصل فعالیت متخصصین پر انرژی و خستگی ناپذیر بوده و همین باعث به ثمر رسیدن این موفقیت بوده است. پرینتر های سه بعدی ثمین ۳D – (SAMIN ۳D) دارای طراحی منحصر بفرد بوده و مناسب برای کاربرد هایی در صنعت خودروسازی، صنایع فضایی، مجسمه سازی، قالب سازی، وسایل تزئینی، لوازم خانگی، محصولات آز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نوآوری، کیفیت و تلاش بی وقفه، از جمله ویژگی هایی است که موفقیت ثمین ۳D را به ارمغان آورده است. ثمین ۳D حاصل فعالیت متخصصین پر انرژی و خستگی ناپذیر بوده و همین باعث به ثمر رسیدن این موفقیت بوده است.

    پرینتر های سه بعدی ثمین ۳D – (SAMIN ۳D) دارای طراحی منحصر بفرد بوده و مناسب برای کاربرد هایی در صنعت خودروسازی، صنایع فضایی، مجسمه سازی، قالب سازی، وسایل تزئینی، لوازم خانگی، محصولات آزمایشگاهی، نوشت افزار، پزشکی، داروسازی و بسیاری از موارد دیگر است. مشتری های ثمین ۳D تجربه خوبی از دقت محصولات و خدمات پس از فروش آن دارند.

    تیم سازنده پرینتر های ثمین ۳D – SAMIN ۳D همواره در حال تحقیق و بررسی برای افزایش کیفیت محصولات، خدمات و رضایت مشتری بوده و مطابق با مسیر پیشرفت و استاندارد های بین المللی گام بر می دارد. خدمات پرینت سه بعدی ثمین ۳D با پرینتر های پیشرفته SAMIN ۳D ساخت این تیم انجام گرفته و تحت نظارت طراحان و سازندگان آن اجرا می شود.

    بستن
محصولات
پرینتر سه بعدی صنعتی s5050
پرینتر سه بعدی s3030v2
پرینتر سه بعدی S3030
اسکنر سه بعدی sense
اسکنر سه بعدی shining3d
اسکنر سه بعدی peel
فیلامنت خشک کن