ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان - پل تمدن -خیابان شهید خزایی-کوچه کوشش -فرعی ۵ -اصفهان استند
  • درباره ما : اصفهان استند با نام تجاری طلوع هنر در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد و با کسب تجربه و تربیت و فراهم آوردن نیروهای مورد نیاز تولید تجهیزات نمایشگاهی و استند نمایشگاهی توانست تا به امروز فعالیت خود را ادامه دهد و به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر تجهیزات نمایشگاهی به مهین عزیزمان خدمت کند . هم اکنون در کارگاه تولیدی اصفهان استند تجهیزات نمایشگاهی همچون ، استند ، پاپ آپ ، رول آپ ، سه پایه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    اصفهان استند با نام تجاری طلوع هنر در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد و با کسب تجربه و تربیت و فراهم آوردن نیروهای مورد نیاز تولید تجهیزات نمایشگاهی و استند نمایشگاهی توانست تا به امروز فعالیت خود را ادامه دهد و به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر تجهیزات نمایشگاهی به مهین عزیزمان خدمت کند . هم اکنون در کارگاه تولیدی اصفهان استند تجهیزات نمایشگاهی همچون ، استند ، پاپ آپ ، رول آپ ، سه پایه بوم و میزکانتر تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال می گردد . همچنین لوازم مورد نیاز چاپ بنر و لوازم ساخت تجهیزات نمایشگاهی به همکارانی که در عرصه تولید تجهیزات نمایشگاهی فعالیت می کنند و یا قصد فعالیت دارند عرضه می گردد. افتخار اصفهان استند تولید استندهای نمایشگاهی و تجهیزات نمایشگاهی بصورت بومی و با استفاده از توان داخلی و ایرانی مطابق با استانداردهای بین المللی است و این مجموعه توانسته با به کارگیری ده ها تن از جوانان این مرز و بوم گامی ارزنده را در ایجاد اشتغال و هم افزایی بردارد.

    امید است محصولات اصفهان استند بتواند در زمینه تجهیزات نمایشگاهی و انواع استند نمایشگاهی کشور عزیزمان را از محصولات خارجی بی نیاز سازد.

    بستن
محصولات
استند رومیزی A3
رول آپ معمولی
سه پایه بوم
میز کانتر
دستگاه پانج بنر مغناطیسی
پاپ آپ 4*3