ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : خیابان طالقانی شرقی -خیابان صمدیه لباف- چهارراه اول- پارک علم و فناوری
  • درباره ما : شرکت پرتو سریر انوشه ایرانیان پس از سالها تحقیق (هفت سال) از سال ۱۳۹۳ با هدف تولید نور سنگ مصنوئی و بتن نورانی با نام تجاری روژان داش از انرژیهای پاک ،با همکاری کارشناسان فن ، در زمینه نانو خانم دکتر نجات ، عمران آقای دکتر علی معظمی ، الکترونیک آقای مهندس امین جنتی ، نوید جبروتی فوق لیسانس معماری و شهرسازی و سایر متخصصین فن موفق به تولید نمونه های اولیه نور گچ و پس از مدت کوتاهی نور بتن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پرتو سریر انوشه ایرانیان پس از سالها تحقیق (هفت سال) از سال ۱۳۹۳ با هدف تولید نور سنگ مصنوئی و بتن نورانی با نام تجاری روژان داش از انرژیهای پاک ،با همکاری کارشناسان فن ، در زمینه نانو خانم دکتر نجات ، عمران آقای دکتر علی معظمی ، الکترونیک آقای مهندس امین جنتی ، نوید جبروتی فوق لیسانس معماری و شهرسازی و سایر متخصصین فن موفق به تولید نمونه های اولیه نور گچ و پس از مدت کوتاهی نور بتن مات و در نهایت نور سنگ و نور بتن شفاف با نام تجاری روژان داش گردید .
    و اینک پس از سالها انواع آزمایش و تست های فنی موفق به تولید صنعتی و انبوه محصولات فوق از مواد اولیه طبیعی گردیدیم .کلیه تولیدات ما حاصل ترکیب مواد معدنی و با سر منشاء طبیعی سازگار با محیط زیست شامل : شن ، ماسه ، سیمان ، ماسه رنگی ، سلیس ، رنگ معدنی و سایر افزودنی های معدنی) با انواع لامپهای کم مصرف ، فیبر نوری ، لامپهای فرا بنفش و سایر مدارات الکترونیکی در یک قالب منسجم می باشد ، به گونه ای که محصول تولیدی ظاهر سنگ طبیعی را داشته باشد . همچنین توانائی انتقال نور از درون خود به بیرون به گونه ای فراهم گردد که منابع نور درحالت خاموشی قابل رویت و تشخیص نباشد .
    هدف تولید نور سنگ تبدیل نمای ساختمانها، مکان ها ، محوطه ها و المان های شهری و بین شهری به یک نمای زیبا و رومانتیک، باحفظ سازگاری کامل با محیط پیرامونی ومنطبق با هر نوع معماری (نوین یا سنتی) به گونه ای که در نهایت بیننده خود را در محیطی شاد، مفرح و ایمن بدون هیچ المان اضافی رویت کند.تفاوت اصلی محصولات نورانی روژان داش با انواع لایت استون های موجود در بازاراین است که : ماده اصلی تولید روژان داش از مواد طبیعی و سازگار با محیط زیست ، قابل رویت نبودن منبع نور، در انواع رنگ و مدل می باشد ، در حالی که ماده اصلی لایت استون های فعلی از پلی مر بوده و لامپ های درون پلی مر قابل رویت می باشند یا با محیط پیرامونی سنخیت ندارند .
    ویژگی دیگر محصولات تولیدی ما داشتن ظاهر کاملا طبیعی و همسان با محیط پیرامونی خود می باشند به گونه ای که در حالت خاموش بیننده یک اثرهنری کاملا شاد ، بدون هیچ المان مزاحم را رویت می کند . اما پس از روشن شدن سنگ ، فوران نور را از درون سنگ به محیط را می بیند .

    بستن
محصولات
سنگ فرش
نور نمای ساختمان
نور نمای درخت ها
نمای داخل ساختمان