ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوارمیرداماد-میدان مادر(محسنی)- خیابان سنجابی(بهروز)-خیابان شریفی-پلاک ۱۰
  • درباره ما : با افزایش روزانه هزاران خودرو در سراسر کشور دغدغه حال حاضر عده کثیری از مردم یافتن مکانی مناسب و امن جهت پارک کردن خودروی خود با امنیت کامل، به حیاتی ترین مشغله فکری جوامع امروزی مبدل شده است. لزوم وجود چنین اماکنی خصوصاً در کلان شهرها جهت رفاه حال تمامی هموطنان، تفکر و پیش زمینه اصلی احداث و راه اندازی پارکینگ هایی با به روزترین فن آوری های موجود بوده است. از طرفی هم عدم پیش بینی پارک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با افزایش روزانه هزاران خودرو در سراسر کشور دغدغه حال حاضر عده کثیری از مردم یافتن مکانی مناسب و امن جهت پارک کردن خودروی خود با امنیت کامل، به حیاتی ترین مشغله فکری جوامع امروزی مبدل شده است.

    لزوم وجود چنین اماکنی خصوصاً در کلان شهرها جهت رفاه حال تمامی هموطنان، تفکر و پیش زمینه اصلی احداث و راه اندازی پارکینگ هایی با به روزترین فن آوری های موجود بوده است.

    از طرفی هم عدم پیش بینی پارکینگ برای اکثر ساختمانهای اداری و تجاری در کلان شهرهای ایران، خیابان های شهرهایی مثل تهران را به یک پارکینگ عمومی تبدیل کرده است.
    شرکت فن آوران صنعت میلاد، پیشرو در طراحی، اجرا و بهره برداری انواع پارکینگ های مکانیزه تاکنون با همکاری سازمان ترافیک شهرداری تهران اقدام به احداث پارکینگ تمام مکانیزه ایرانشهر، با هدف توسعه توانمندی و افزایش رضایتمندی مشتریان نموده است.
    رسیدن به خودکفایی و افزایش تولید ملی همواره باور اصلی مدیران این شرکت در تمامی سطوح اجرایی بوده است.

    سوابق درخشان و گروه طراحی و مهندسی یکپارچه فن آوران صنعت میلاد از آغاز تاسیس این شرکت در سال ۱۳۸۰ تاکنون گواه تلاش، تخصص و اراده خستگی ناپذیر عوامل اجرایی و کادر مهندسی این شرکت می باشد.

    همچنین با هدف توسعه پارکینگ های تمام مکانیزه در سطح کشور، این گروه صنعتی همکاری خود را با شرکت M.P.E ژاپن جهت انتقال تکنولوژی آغاز نموده است.
    پایداری تولید و توسعه ملی آرزوی قلبی خانواده بزرگ فن آوران صنعت میلاد می باشد.

    بستن
محصولات
پارکینگ برجی (Tower)
پارکینگ پازلی (Sliding)
پارکینگ جکی (Double)
اتوماسیون پارکینگ
آسانسور خودرو
میزگردان خودرو (Car Rotating Table)