ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۷ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/3dpe
  • آدرس : تهران-خیابان ستارخان-بین پل ستارخان (پل تاج) و خیابان کاشانی پور-بن بست نیلوفر-پلاک ۳-واحد ۱
  • درباره ما : توسعه گران بعد سوم، حاصل یک تفکر تحول گرا از تیمی جوان و خلاق میباشد. از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کردیم؛ از شروع فعالیت خود، هدفمان آگاه سازی و ارائه درک درستی از این فناوری برای کاربران بوده و تلاش کرده ایم موانع موجود در استفاده گسترده از فناوری پرینتر سه بعدی را مرتفع کنیم. همیشه تلاش کرده ایم با توجه به شرایط خاص کشور، چاپگرهای سه بعدی با بالاترین کیفیت را به مشتریان گرامی عرضه ن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    توسعه گران بعد سوم، حاصل یک تفکر تحول گرا از تیمی جوان و خلاق میباشد. از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کردیم؛ از شروع فعالیت خود، هدفمان آگاه سازی و ارائه درک درستی از این فناوری برای کاربران بوده و تلاش کرده ایم موانع موجود در استفاده گسترده از فناوری پرینتر سه بعدی را مرتفع کنیم.

    همیشه تلاش کرده ایم با توجه به شرایط خاص کشور، چاپگرهای سه بعدی با بالاترین کیفیت را به مشتریان گرامی عرضه نماییم؛ بر پایه همین تفکر، این افتخار را داشته ایم که به طیف وسیعی از مشتریان و بزرگترین سازمانهای دولتی و خصوصی ایران خدمت رسانی کنیم.

    ۳DPE، اولین شرکت واردکننده محصولات MakerBot آمریکایی به ایران میباشد و هم اکنون نیز با تولید چاپگر سه بعدی داخلی در مدلهای متنوع، به همراه خدمات پس از فروش مناسب، تلاش دارد تا هر کاربر، ایده های خلاق ذهنی خود را به صورت واقعیتی فیزیکی در زندگی روزمره به کار گیرد.

    بستن
محصولات
پرینتر سه بعدی رومیزی Maler
پرینتر سه بعدی رومیزی اکتور