ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرمانشاه -کیلومتر ۳۵ جاده هرسین
  • درباره ما : شرکت جهان صنعت کرمانشاه با فعالیت در زمینه ساخت ، نصب و راه اندازی ماشین آلات خطوط نورد فولادی و سایر ماشین¬آلات صنعتی که از سال ۱۳۷۶ در غرب کشور واقع در استان کرمانشاه فعالیت خود را آغاز نموده است.فعالیت رسمی این شرکت در سال ۱۳۹۳ با ثبت شرکت آغاز گردید و در زمینه طراحی و تولید قطعات و ماشن آلات خطوط نورد فولادی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی است .این شرکت یکی از ارکان گروه صنعتی &nd ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت جهان صنعت کرمانشاه با فعالیت در زمینه ساخت ، نصب و راه اندازی ماشین آلات خطوط نورد فولادی و سایر ماشین¬آلات صنعتی که از سال ۱۳۷۶ در غرب کشور واقع در استان کرمانشاه فعالیت خود را آغاز نموده است.
    فعالیت رسمی این شرکت در سال ۱۳۹۳ با ثبت شرکت آغاز گردید و در زمینه طراحی و تولید قطعات و ماشن آلات خطوط نورد فولادی و تولید انواع ماشین آلات صنعتی است .
    این شرکت یکی از ارکان گروه صنعتی – بازرگانی شکری می باشد.
    این کارخانه ماشین سازی مجهز به ماشین آلات ساخت ، گامی مهم در آماده سازی کلیه قطعات و ماشین آلات صنایع مختلف کشور از جمله فولاد ( ذوب و نورد) ، سیمان و پتروشیمی برداشته است .
    این شرکت در سال ۱۳۹۷ به عنوان شرکت دانش بنیان در زمینه ساخت ماشین¬آلات صنعتی (نورد و ذوب) در لیست شرکتهای دانش بنیان قرار گرفت.

    بستن
محصولات
بستر خنک کن
گیربکس های صنعتی
گاردانهای انتقال توان
کوره پیشگرم نورد
شاهین جرثقیل ذوب آهن
اسلاید گیت
قیچی های پروانه ای
ترمکس
قفسه های نورد
رولیکهای انتقال
تاندیش ذوب آهن