ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میرزای شیرازی-خیابان ناهید-پلاک ۱۴-طبقه
  • درباره ما : کنسرسیوم فولاد صنعت بناب با مشارکت بانک گردشگری و شرکت های سرمایه گذاری نگین گردشگری ایرانیان، توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران، تجارت بین الملل هم وطا آریا، گسترش صنایع و معادن ماهان و توسعه خدمات سرمایه گذاری پارس کیمیا در اواخر سال ۱۳۹۰ تشکیل و مجتمع فولاد بناب را با چهار شرکت در حال تولید و دو پروژه در حال اجرا از گسترش فولاد تبریز خریداری کرد و به این ترتیب مجموع فولاد بناب در زمی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کنسرسیوم فولاد صنعت بناب با مشارکت بانک گردشگری و شرکت های سرمایه گذاری نگین گردشگری ایرانیان، توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران، تجارت بین الملل هم وطا آریا، گسترش صنایع و معادن ماهان و توسعه خدمات سرمایه گذاری پارس کیمیا در اواخر سال ۱۳۹۰ تشکیل و مجتمع فولاد بناب را با چهار شرکت در حال تولید و دو پروژه در حال اجرا از گسترش فولاد تبریز خریداری کرد و به این ترتیب مجموع فولاد بناب در زمینی به مساحت ۱۴۰ هکتار از هلدینگ قبلی خود منفک و یکی از شرکت های تابعه یعنی مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان هلدینگ جدید این مجموعه معرفی شد.


    هلدينگ مجتمع فولاد صنعت بناب

    هلدينگ مجتمع فولاد صنعت بناب از چندین شركت بزرگ فولادي شامل كارخانجات ذوب و نورد با هدف فعاليت در زمينه‌هاي گوناگون صنعت فولاد تشكيل شده است. اين مجتمع فعاليت خود را در چندين فاز از اواخر سال ۱۳۸۳ در زميني به مساحت ۱۴۰ هكتار در شهرك صنعتي بناب و با امكانات زير بنائي ايده‌آل اعم از دسترسي به جاده اصلي، خط آهن، نيروگاه، خطوط انتقال گاز وآب آغاز كرد.

    هم اكنون اين مجتمع انواع شمش هاي فولادي و آلياژي در قالب دو واحد ذوب شاهین، ذوب شهریار و ميلگرد آجدار در اندازه هاي مختلف با كيفيت هاي AII و AIII، انواع محصولات آلياژي در مقاطع مختلف ، تيرآهن، نبشي و ناوداني در قالب هفت خط توليد نورد گرم توليد مي كند .

    ظرفيت برنامه ريزي شده این مجتمع توليدي در بخش نورد گرم مقاطع فولادي دو ميليون و پانصدهزار تن و ذوب و ريخته گري هشتصد هزار تن در سال مي باشد که در بخش خصوصي مقام اول و در ميان كل توليد كنندگان فولاد اعم از خصوصي و دولتي در بخش نورد مقاطع گرد سنگين و نيمه سنگين مقام چهارم را دارا مي‌باشد.

    بستن