ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان شریعتی-بالاتر از ظفر-کوچه صادقیان-انتهای کوچه -پلاک ۲
  • درباره ما : شرکت آمایش سوخت رسان با برند تجاری “پترو صدف” به پشتوانه بیش از ۱۷ سال تجربه اجرایی در حوزه های نفت و انرژی و خدمات مالی و پرداخت الکترونیک و براساس تصمیم دولت محترم به منظور خصوصی سازی تامین؛ توزیع و عرضه سوخت مصرفی هموطنان عزیز، در تاریخ ۲۷/۰۳/۹۶ موفق به اخذ مجوز رسمی از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شماره ۹۷۰۵۷/۵۰۰ گردیده است. این شرکت توانست در زمان کم با جذب جا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آمایش سوخت رسان با برند تجاری “پترو صدف” به پشتوانه بیش از ۱۷ سال تجربه اجرایی در حوزه های نفت و انرژی و خدمات مالی و پرداخت الکترونیک و براساس تصمیم دولت محترم به منظور خصوصی سازی تامین؛ توزیع و عرضه سوخت مصرفی هموطنان عزیز، در تاریخ ۲۷/۰۳/۹۶ موفق به اخذ مجوز رسمی از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شماره ۹۷۰۵۷/۵۰۰ گردیده است.

    این شرکت توانست در زمان کم با جذب جایگاه های سوخت در تهران فروش روزانه خود را به بیش از ۲.۵ میلیون لیتر در روز رسانده و با حمایت مشتریان عزیز مسیر رشد خود را با موفقیت هموار سازد.

    نظر به ارائه خدمات مناسب و با کیفیت و انجام درست تعهدات و رضایتمندی جایگاه های طرف قرارداد و شرکت محترم ملی پخش، در سال ۱۳۹۷ برند پتروصدف، عنوان اولین برند دارای مجوز دائم تامین و توزیع سوخت را دریافت نمود و بدلیل شاخص های عملکردی مناسب و شفافیت در حوزه های مالی و سایر مواردی که رسالت برندینگ واقعی را متصور می نماید؛ نام این شرکت در رده اول لیست برند های زنجیره ای سوخت، منتشر شده در سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قرار گرفته است.

    بستن