ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
گروه تحقیقاتی و تولیدی فناورآب ضامن
  • تعداد بازدید : ۳۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران
  • درباره ما : از ابتدای تاریخ بشریت تا به امروز میلیاردها انسان بر این کره خاکی آمده اند، زیسته اند و رفته اند اما صفحات تاریخ فقط نام عده ای از آنها را در خود نگاه داشته است که آمدند کاری کردند، تاثیری گذاشتند، پیشرفتی پدید آوردند، ماندگار شدند و سپس رفتند. گروه تحقیقاتی و صنعتی فناورآب ضامن نه بمانند آن عده ای که آمدند، زیستند، رفتند و به فراموشی سپرده شدند بلکه همانند بزرگان و گذشتگانی که بر این ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از ابتدای تاریخ بشریت تا به امروز میلیاردها انسان بر این کره خاکی آمده اند، زیسته اند و رفته اند اما صفحات تاریخ فقط نام عده ای از آنها را در خود نگاه داشته است که آمدند کاری کردند، تاثیری گذاشتند، پیشرفتی پدید آوردند، ماندگار شدند و سپس رفتند.

    گروه تحقیقاتی و صنعتی فناورآب ضامن نه بمانند آن عده ای که آمدند، زیستند، رفتند و به فراموشی سپرده شدند بلکه همانند بزرگان و گذشتگانی که بر این باور بودند که بودنشان نه از سر اتفاق که حکمت خدای بزرگ است رسالتی را به دوش خود احساس می کند که باید در طول حیات خود دینش را به دنیا ادا کند.

    شکل گیری این مجموعه بر این باور استوار شد تا زمانیکه می توانیم مانند بزرگان تاریخ در وهله اول بر جامعه خود و سپس بر این کره خاکی تاثیر مثبتی بگذاریم به راه خود در مسیر تحقیقات و تولیدات صنعتی ادامه دهیم و در غیر این صورت مسیر دیگری را انتخاب کنیم.

    گروه تحقیقاتی و صنعتی فناورآب ضامن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با بهره گیری از دانش روز دنیا ، بکارگیری اصول و روشهایی که شرکتهای صاحب نظر و تراز اول جهانی در حال حاضر از آنها برای تولیدات و اداره سیستم خود استفاده می کنند و همچنین خلاقیت و نوآوری نخبگان این سرزمین که بر پایه نیازهای بازار و ارتقاء تولیدات پیشین است بهره ببرد.

    در پروسه تولید محصولات صنعتی آنچه که در دنیا شاهد آن هستیم بروزرسانی محصولات، رفع عیوب قبلی و همگام سازی محصول مطابق با نیاز روز مشتریان است. مطمئناً رمز ماندگاری یک محصول صنعتی داشتن کارایی ساده و مناسب، به روز بودن و رفع تمامی نیازهای مشتریان خود است. در واقع دلیل تشکیل و تاسیس گروه فناورآب ضامن هم بر پایه احساس به رفع همین خلأ در بازار ایران بود. گروه صنعتی فناورآب ضامن در گام اول با تمرکز بر بهبود عملکرد و بروز رسانی محصولات موجود در بازار و در گام بعدی با تولیدات جدیدی که نیازهای آن در بازار احساس می شود ولی محصولی متناسب و درخور برای رفع آن نیاز موجود نمی باشد گام در راه تولید گذاشته است.

    همواره خط مشی گروه فناورآب که هرگز تغییر نخواهد کرد تاکید بر تولیداتی با محوریت رفع نیازهای مشتریان به ساده ترین روش، استفاده از تکنولوژی و فناوری های نوین در طراحی و تولیدات خود و همچنین ارائه محصولاتی با کیفیت برتر می باشد.

    آنچه که در سایت های تولیدی شرکت های بزرگ و بروز دنیا بسیار به چشم می آید و درواقع باعث ایجاد مزیت رقابتی می شود استفاده از روشهای نوین در پروسه طراحی و تولید یک محصول می باشد. گروه تحقیقاتی و صنعتی فناورآب ضامن نهایت سعی و تلاش خود را نموده است که از بروز ترین و مدرن ترین راهکارهای طراحی و تولید در ساخت محصولات خود بهره ببرد. روشهایی که با افتخار می توان گفت حاصل سال ها تجربه و تحقیق دپارتمان فنی گروه فناورآب ضامن بوده و منحصرا برای اولین بار در ایران توسط این دپارتمان ابداع و مورد استفاده قرار گرفته است و به جرأت می توان گفت در سطح کشور و حتی فراتر از آن بی نظیر می باشد.

    لازم به ذکر است که گروه فناورآب به جهت بهینه سازی در تمامی فرآیندهای کاری خود تا سر حد ممکن هزینه های اضافی را کاهش داده تا محصول نهایی تولید شده با حفظ بالاترین کیفیت از مناسب ترین قیمت هم برخوردار باشد.

    امید که خدای بزرگ در این راه دستمان را رها نکند و قدرتی بمانند قدرت مردان بزرگ تاریخ را به ما عطا فرماید.

    بستن