ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان جمهوری - خیابان ابوریحان - تقاطع لبافی نژاد - مجتمع تجاری بهار - طبقه چهارم - پلاک ۴۰۱
  • درباره ما : گروه تولیدی چیکو صدرا با نام تجاری S.P.co با پیش از ۴۰ سال تجربه در عرصه تولید و پخش پوشاک فعالیت خود را آغاز نموده است . از ابتدای فعالیت ارتقاء کیفیت همراه با قیمت مناسب این مجموعه را بر آن داشت تا تمامی مراحل تولید زیرنظر مجموعه با وسواس مثال زدنی انجام گردد . گروه تولیدی صدرا پوشاک امروز مفتخر است با حمایت شما عزیزان و تلاس بی وقفه کادر مجرب خود ارائه دهنده محصولات تولیدی و وارداتی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی چیکو صدرا با نام تجاری S.P.co با پیش از ۴۰ سال تجربه در عرصه تولید و پخش پوشاک فعالیت خود را آغاز نموده است .

    از ابتدای فعالیت ارتقاء کیفیت همراه با قیمت مناسب این مجموعه را بر آن داشت تا تمامی مراحل تولید زیرنظر مجموعه با وسواس مثال زدنی انجام گردد .

    گروه تولیدی صدرا پوشاک امروز مفتخر است با حمایت شما عزیزان و تلاس بی وقفه کادر مجرب خود ارائه دهنده محصولات تولیدی و وارداتی متعددی در زمینه اقلام مورد نیاز نوزاد باشد .

    محصولات صد در صد پنبه S.P.co از بهترین الیاف پنبه موجود در کشور و با بهترین کیفیت بافت و تکمیل و خواص آنتی آلرژی ارائه می گرد

    گروه تولیدی اس پی کو به پاس این همراهی ارائه محصولات با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت را وظیفه ذاتی خود در جهت خدمت به مشتریان عزیز می داند .

    بستن
محصولات
یقه گرد آستین بلند طرح آدم برفی
رکابی طرح پدر
پیش بند طرح ماشین
شورت طرح کفش دوزک
سرهمی طرح کفش دوزک
یقه فرشته آستین بلند طرح ماشین