ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد - جاده شهرک صنعتی طوس - خیابان امید
  • درباره ما : شرکت رنگسازی امید پتروشرق به شماره پروانه ۶/۱۰۹۸۷ از وزارت صنایع و معادن و شماره ثبت ۳۵۴۴۸ از اداره شرکت ها و مالکیت صنعتی در دهه ۷۰ شمسی و با تولید محصولاتی که حاصل خلاقیت و ابتکار موسس آن بود، فعالیت نیمه صنعتی خود را آغاز نمود. مهمترین این محصولات شامل خمیر آب بندی لوله های آهنی (خمیر لوله کشی)، انواع ضدزنگ و پرایمرهای پایه قیری و همچنین قوام دهنده رنگهای نیمه پلاستیک (چسب رنگ) بوده ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رنگسازی امید پتروشرق به شماره پروانه ۶/۱۰۹۸۷ از وزارت صنایع و معادن و شماره ثبت ۳۵۴۴۸ از اداره شرکت ها و مالکیت صنعتی در دهه ۷۰ شمسی و با تولید محصولاتی که حاصل خلاقیت و ابتکار موسس آن بود، فعالیت نیمه صنعتی خود را آغاز نمود. مهمترین این محصولات شامل خمیر آب بندی لوله های آهنی (خمیر لوله کشی)، انواع ضدزنگ و پرایمرهای پایه قیری و همچنین قوام دهنده رنگهای نیمه پلاستیک (چسب رنگ) بوده که تولید آنها تا به امروز ادامه داشته است.

    این شرکت دارای گواهینامه های بین المللی ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸ و ISO۱۲۹۴۴-۵:۲۰۰۷ و CE و ISO/FDIS ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ می باشد و دارای ۷ نشان استاندارد و پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صنایع و معادن بوده، همچنین عضو انجمن دارندگان نشان استاندارد، اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی، اتحادیه شرکت تعاونی رنگ، اتحادیه صادرکنندگان استان خراسان رضوی و انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی می باشد.

    افزایش روز افزون کیفیت موجب گردید تا هم اکنون رنگ امید به عنوان واحدی قابل اعتماد در صنعت رنگ شناخته شود.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
رنگ روغنی براق آلکیدی
ضدزنگ اخرایی
رنگ صنعتی سوله
پرایـمر
رنگ ترافیک
پوشش اپوکسی