ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : اردبیل- شهرک صنعتی ۲ -ناحیه صنعتی نوجه ده
  • درباره ما : شرکت رنگ و رزین پیروزی تولید کننده رنگ و رزین در ایران از سال ۱۳۸۳ فعالیت تولیدی رسمی خود را آغاز کرده است. همه‌ی احدهای مؤثر بر کیفیت شرکت با برخورداری از سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ بر اساس خط مشی کیفیت شرکت که تولید محصولات باکیفیت بالا،رضایت و خلق ارزش برای مشتری و بهبود مستمر است، گام برمی‌دارند. سه واحد تولیدی رنگسازی، رزین سازی و قوطی سازی در شرک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رنگ و رزین پیروزی تولید کننده رنگ و رزین در ایران از سال ۱۳۸۳ فعالیت تولیدی رسمی خود را آغاز کرده است. همه‌ی احدهای مؤثر بر کیفیت شرکت با برخورداری از سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ بر اساس خط مشی کیفیت شرکت که تولید محصولات باکیفیت بالا،رضایت و خلق ارزش برای مشتری و بهبود مستمر است، گام برمی‌دارند. سه واحد تولیدی رنگسازی، رزین سازی و قوطی سازی در شرکت فعالند. محصولات رنگ‌های ساختمانی شرکت با برندهای دیرآشنای سفیر، سناتور، ارم به بازار عرضه می‌گردد.

    در طول سالیان، کیفیت همواره بهترین انگیزه مشتریان برای انتخاب محصولات ما بوده و از این رو برای جلب و حفظ اعتماد مشتریان همواره تولید محصولات باکیفیت مطلوب و مطابق با استانداردها سرلوحه کار ما قرار داشته است.

    هم اکنون این شرکت که با تثبیت برترین و بهترین جایگاه در صنعت رنگ و رزین و مشتقات آن در ایران با نگرش جهانی و برون مرزی، با دید اهداف بلندمدت و همچنین ایجاد بازارهای بهتر در منطقه خاورمیانه و جهان در جهت بهبود مستمر در کلیه سطوح قدم برمی‌دارد سعی در افزایش کیفیت همه جانبه دارد.

    بستن
محصولات
روغن جلا آلکیدی براق
ضد زنگ آلکیدی اخرائی
ضد زنگ آلکیدی طوسی
رنگ نیم پلاستیک طرح رز
رنگ نیم پلاستیک طرح طوطی
رنگ نیم پلاستیکی طرح دست سناتور
روغن جلا آلکیدی براق سناتور
رنگ روغنی براق آلکیدی ارم
رنگ روغنی مات آلکیدی
ضد زنگ آلکیدی طوسی ارم