ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۷۸ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCOECDc5hWXtXilfAeu6w52A?view_as=subscriber
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/nadipack
  • آدرس : تهران - بلوار افریقا(جردن) -بالاتر از خیابان وحید دستگردی(ظفر) -خیابان ناصری -پلاک ۴ -ساختمان روشنک-طبقه ي اول-واحد ۱ و ۲
  • درباره ما : در اقتصاد مبتني بر مبادله، انتخاب بهينه يك رفتار اجتماعي محسوب مي‌شود و مصرف كنندگان براساس علائق زيباشناسي و الگوهاي معيشتي، نيازهاي روزمره خود را از بازارهاي مختلف تأمين مي‌نمايند. در اين فرايند، علائق بصري مصرف‌كنندگان مؤثرترين انگيزه براي گزينش مي‌باشد.بسته‌بندي خوب و عرضه مناسب كالا، ميل به انتخاب و ذائقه مصرف مشتريان را افزايش داده و انگيزه ايجاد رقابت در ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در اقتصاد مبتني بر مبادله، انتخاب بهينه يك رفتار اجتماعي محسوب مي‌شود و مصرف كنندگان براساس علائق زيباشناسي و الگوهاي معيشتي، نيازهاي روزمره خود را از بازارهاي مختلف تأمين مي‌نمايند. در اين فرايند، علائق بصري مصرف‌كنندگان مؤثرترين انگيزه براي گزينش مي‌باشد.
    بسته‌بندي خوب و عرضه مناسب كالا، ميل به انتخاب و ذائقه مصرف مشتريان را افزايش داده و انگيزه ايجاد رقابت در بنگاه‌هاي اقتصادي به منظور دستيابي به بازار هدف را دوچندان مي‌نمايد.

    شركت تحول كالاي نوين كه از سال ۱۳۷۰ در اين صنعت فعاليت مي‌نمايد، توانسته با تنوع توليد و ساخت ماشين‌آلات بسته بندی ، تأمين مواد آن و پشتيباني منجر به رضايت مشتريان، توانسته گام مؤثري در مسير اعتلاي اين صنعت برداشته و در آزمون سخت پاسخ به سليقه پيچيده و متنوع خريداران سرافراز بيرون آيد كه در اين راستا سهم بايسته‌اي از بازار ماشين‌آلات و مواد اوليه بسته‌بندي را به خود اختصاص دهد. ما اين موقعيت را مرهون نمايندگان پرتلاش و مشتريان وفادار خود مي‌دانيم.

    ماشين‌آلات بسته‌بندي توليدي اين مجوعه صنعتي متجاوز از ۲۷ مدل شامل انواع دستگا‌ه‌هاي شرينك پك، اسكين پك ، وكيوم صنعتي و غذايي، سیل وکیوم ، شرينك پلي‌اتيلن، شرينك ليبل تمام اتوماتيك به بازارهاي داخلي و برون مرزي عرضه مي‌گردد. كليه ماشين‌آلات توليدي اين شركت با حفظ مزيت كيفي استانداردهاي CE اروپا را دارا مي‌باشند.

    سهم بزرگ اين واحد توليدي از بازارهاي داخلي معلول رعايت اصول مهندسي فروش و بهبود مستمر فرايند توليد و خلق مزيت رقابتي است و اين موقعيت انگيزه‌اي شده است تا اين مجموعه صنعتي نگاه خود را به بازارهاي جهاني معطوف نموده و در اين راستا با اتكا به خلاقيت‌هاي بخش فني و مهندسي- ماشين‌ آلات بسته‌بندي نادي پك را به بازارهاي آسيا، اروپا ، آفريقا و آمريكاي لاتين صادر نمايد.

    به اعتقاد سرمايه‌گذاران اين مجموعه صنعتي ، نمايندگان فروش ماشين‌آلات بسته‌بندي جزء نيروهاي محرك و ارزشمند اين كارخانه و مشتريان هم جزء توان حقيقي و خود باور آن تلقي مي‌شوند.
    اميدواريم از توان بالقوه و بالفعل اين صنعت بزرگ و فراگير در جهت اعتلاي صنعت بسته‌بندي به منظور تحقق آرمان‌هاي اقتصادي كشور عزيزمان ايران به شايستگي استفاده نمائيم.

    بستن
محصولات
شرینک کابینی R80
تونل شرینک تمام اتوماتیک NPT1800
شرینک پک تمام اتوماتیک NPA1800-NPT1800
اسکین پک مدل 70*50
دوخت شرینک تمام اتوماتیک NPA1800
سیل وکیوم رومیزی NPR100