ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهرک غرب-بلوار مدیریت -مجتمع رویال -طبقه ۴-واحد ۴۰۱
  • درباره ما : گروه معادن و کارخانجات سامان سنگ در سال ۱۳۷۵ فعاليت خود را در زمينه استخراج سنگهای تراورتن و مرمریت آغاز نمود و در حال حاضر یکی از بزرگترين صادر كننده گان کوپ سنگ در ايران مي باشد.این شرکت با سرمایه گذاری عظیم و بهره گیری از متخصصان حرفه ای و بکارگیری تکنولوژی روز بعنوان یکی از پیشگامان بخش خصوصی در ایران می باشد.در حال حاضر این شرکت موفق به استخراج بیش از ۲۰۰،۰۰۰ تن کوپ سنگ و تولید سالی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه معادن و کارخانجات سامان سنگ در سال ۱۳۷۵ فعاليت خود را در زمينه استخراج سنگهای تراورتن و مرمریت آغاز نمود و در حال حاضر یکی از بزرگترين صادر كننده گان کوپ سنگ در ايران مي باشد.این شرکت با سرمایه گذاری عظیم و بهره گیری از متخصصان حرفه ای و بکارگیری تکنولوژی روز بعنوان یکی از پیشگامان بخش خصوصی در ایران می باشد.در حال حاضر این شرکت موفق به استخراج بیش از ۲۰۰،۰۰۰ تن کوپ سنگ و تولید سالیانه بیش از ۳۰۰،۰۰۰ متر مربع اسلب شده که با این کیفیت در نوع خود بی نظیر است.
    بیش از دو دهه از مشارکت در پروژه های مختلف معدنی، گروه سامان سنگ اولین کارخانه سنگبری خود را (سامان سنگ۱) در سال ۱۳۸۵ در شهرک صنعتی شمس آباد تهران تاسیس کرد. تاكيد مديريت شركت بر ارائه خدمات درجه یک، معتبر و سازگار با مشتریان داخل وخارج از کشور به منظور رفع نیازهای روز افزون آنها می باشد. قابل ذکر است تمامی مراحل تهیه کوپ سنگ، فراوری و فروش تحت کنترل مستمر میباشد، لذا تهیه کوپهای صادراتی گروه سامان سنگ توسط متخصصان این شرکت انجام می پذیرد و با بهره گیری از فناوری روز دنیا و فراوری درجه یک سنگ در هر سایز و ابعاد، تولید می کند. تمامي محصولات توليدي در بسته بندي استاندارد و صادراتي و با رعايت كليه نكات ايمني به جهت حفظ كيفيت كالا و جلوگيري از صدمات احتمالي در هنگام حمل قرار داده ميشوند.
    گروه سامان سنگ با ۲۲ سال سابقه در صنعت سنگ ساختمانی، هم اکنون با کمک پیشرفته ترین ماشین آلات خط تولید به تولید و صادرات سنگهای تراورتن و مرمریت می پردازد که در انواع اسلب، تایل و کوپ قابل ارائه میباشد. كليه محصولات گروه سامان سنگ مطابق با استانداردهاي جهاني توليد شده كه در اين مسير رضايت مشتريان داخلی و خارجی تامين شده كه صادرات محصولات اين شركت به كشورهاي مختلف، گویای این مهم مي باشد.
    با رشد قابل توجهی در تقاضای بازار، این شرکت دومین کارخانه خود را (آمیتیس) در سال ۱۳۹۲ در شهرک صنعتی شمس آباد با هدف فرآوری انواع مرمریت ها و تراورتن ها، تاسیس کرد. در این کارخانه ضمن تولید انبوه اتوماتیک، هر گونه طراحی و مشاوره مهندسی و سفارشات ویژه ابزار زنی انجام می گردد.

    بستن
محصولات
سنگ تراورتن بژ موج دار یزد
تراورتن روشن یزد
مرمریت مشکی یزد
سنگ تراورتن شکلاتی یزد
مرمریت روشن خوی
مرمریت بژ گل پنبه ای خوی
سنگ تراورتن بژ بی موج یزد
سنگ چینی پرشین اسکاتو الیگودرز
سنگ چینی سفید ازنا
سنگ چینی طوسی ابشویه
سنگ چینی طوسی الیگودرز
سنگ چینی لایبید. Laibid Marble
سنگ مرمریت تریدی بلک. 3D Black Marble