ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان ونک -خیابان ملاصدرا-خیابان شیراز جنوبی -بن بست بهار-پلاک
  • درباره ما : شرکت حمل و نقل ریلی نیرو (سهامی خاص) در مرداد ماه سال ۱۳۸۴ با هدف تامین سوخت نیروگاه های سراسر کشور و با ۱۱ شعبه در سراسر شبکه ریلی (جنوب، اراک، تهران، شمال، شمال شرق، شمال غرب، آذربایجان، خراسان، جنوب شرق، اصفهان، هرمزگان) تأسیس شد. نام این شرکت مورخ ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ به “توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان” تغییر یافته و در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت حمل و نقل ریلی نیرو (سهامی خاص) در مرداد ماه سال ۱۳۸۴ با هدف تامین سوخت نیروگاه های سراسر کشور و با ۱۱ شعبه در سراسر شبکه ریلی (جنوب، اراک، تهران، شمال، شمال شرق، شمال غرب، آذربایجان، خراسان، جنوب شرق، اصفهان، هرمزگان) تأسیس شد.

    نام این شرکت مورخ ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ به “توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان” تغییر یافته و در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردیده است. همچنین با عرضه ۵ درصد سهام این شرکت در تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ به صورت رسمی وارد فرابورس شده است.

    شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان با مالکیت ۱۲۰۰ واگن مخزندار از نوع ۵۴۳، ۵۴۷ و ۵۵۷ هزاری، بزرگترین شرکت حمل و نقل ریلی عضو شرکت های گروه مخزندارا در سطح کشور است.
    موضوع فعالیت این شرکت براساس اساسنامه، جابجایی انواع بار و مسافر با استفاده از امکانات شبکه ریلی کشور بوده و شرح خدمات آن عبارتند از : حمل و نقل ریلی انواع محصولات نفتی و غیر نفتی، شامل مواد شیمیایی، فرآورده های پتروشیمی، روغن های خوراکی و غیر خوراکی، خدمات فورواردری در حمل و نقل ترکیبی داخلی و بین المللی، خدمات گمرکی و صدور بارنامه های داخلی و بین المللی ریلی.

    بستن