ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهرک صنعتی شمس آباد - بلوار نگارستان - خیابان آبان - خیابان آبان یکم - پلاک ۲۶۰
  • درباره ما : شرکت تولیدی صنعتی بهمن پروفیل از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل و مقاطع آلومینیومی مورد مصرف در شاخه‌های گوناگون صنعت، در شهر اراک آغاز نموده است.کیفیت برتر و مسئولیت پذیری کارکنان پشتوانه‌ی موفقیت این شرکت در تولید محصولات هم تراز با نیاز بازار و در بالاترین سطح کیفیت موجود بوده است تا آنجا که این مجموعه فاز دوم توسعه خود را در زمینه پوشش سطح آنودایزینگ و پوشش رن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی صنعتی بهمن پروفیل از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل و مقاطع آلومینیومی مورد مصرف در شاخه‌های گوناگون صنعت، در شهر اراک آغاز نموده است.
    کیفیت برتر و مسئولیت پذیری کارکنان پشتوانه‌ی موفقیت این شرکت در تولید محصولات هم تراز با نیاز بازار و در بالاترین سطح کیفیت موجود بوده است تا آنجا که این مجموعه فاز دوم توسعه خود را در زمینه پوشش سطح آنودایزینگ و پوشش رنگ پودری و تولید مقاطع آلیاژی تخصصی در سال ۱۳۸۷ در تهران شهرک صنعتی شمس‌آباد راه اندازی کرد.
    با گذشت زمان و ورود پروفیل‌های مدرن و با کیفیت اروپایی به صنعت ساختمانی کشور نیاز به همگام سازی علم و صنعت و تجربه در جهت تولید پروفیل‌های اختصاصی و با کیفیت بالا بیش از پیش در کشور احساس شد. در این میان این مجموعه با ورود به بخش جدید تولیدات ساختمانی با برند تجاری ایران الکس آلومینیوم (آلومینیوم اکستروژن ایران) و با به خدمت گرفتن نیروی متخصص ایرانی و راه اندازی ماشین‌آلات فوق پیشرفته تولیدی و دانش و تجربه جهانی، سیستم‌های مدرن درب و پنجره و نمای آلومینیومی را تولید و به بازار عرضه نمود.

    بستن
محصولات
پنجره ترمال بریک کشویی SX 77 T
پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید SX 135 LS
سیستم نرده شیشه‌ای
سیستم فریم لس FX 40
سیستم لوور
نمای کرتین وال یوچنل CX 50 U