ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان انقلاب-روبروی پارک دانشجو-کوچه شهید بالاور-برج فناوری دانشگاه امیرکبیر-پلاک ۷
  • درباره ما : نیاز به آزمون و آنالیز های تخصصی در حوزه های گوناگون به عنوان یکی از اصلی ترین الزامات و نیاز ها در فضای رو به رشد و توسعه صنعتی و علمی کشور مطرح می باشد. در کشور ما با وجود سرمایه‌گذاری زیاد در خرید تجهیزات پیشرفته و ایجاد آزمایشگاه‌های مختلف، همواره به دلیل ناکارآمدی سیستم خدمات‌دهی این آزمایشگاه‌ها، محققین، تولید کنندگان، وارد کنندگان و صنعتگران با مشکل دسترسی به س ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نیاز به آزمون و آنالیز های تخصصی در حوزه های گوناگون به عنوان یکی از اصلی ترین الزامات و نیاز ها در فضای رو به رشد و توسعه صنعتی و علمی کشور مطرح می باشد. در کشور ما با وجود سرمایه‌گذاری زیاد در خرید تجهیزات پیشرفته و ایجاد آزمایشگاه‌های مختلف، همواره به دلیل ناکارآمدی سیستم خدمات‌دهی این آزمایشگاه‌ها، محققین، تولید کنندگان، وارد کنندگان و صنعتگران با مشکل دسترسی به سرویس آزمایشگاهی مناسب مواجه بوده‌اند و همین موضوع سبب به وجود آمدن عدم توازن در این بازار در کشور شده است.

    ما در روزهای پایانی سال ۹۶ با اتکا به یک سابقه ۱۲ ساله در فضای آزمایشگاهی کشور با درک و تحلیل کامل این مشکل، تصمیم گرفتیم با ایجاد بستری جهت یکپارچه سازی معتبر ترین آزمایشگاه های تخصصی کشور، علاوه بر تسهیل نمودن دسترسی و ثبت سفارش برای مشتریان خدمات آزمایشگاهی به صورت کاملا آنلاین، امکان مقایسه جامع و دقیق خدمات تمامی آزمایشگاه های ارائه دهنده یک آزمون خاص را از منظر قیمت، کیفیت و اصالت برای مخاطبان فراهم نماییم.

    ما حصل این تلاش و برنامه ریزی تولید یک پلتفرم کاملا بومی در قالب یک Marketplace جامع آزمایشگاهی با نام آنابیز می باشد که پس از ۴ ماه تلاش بی وقفه نسخه اولیه آن، هم اکنون در دسترس می باشد. علاوه بر صحت، سرعت و دقت نتایج آزمون ها، امکان مقایسه همه جانبه آزمایشگاه های ارائه دهنده آزمون ها، ثبت و انتشار نظرات کاربران در خصوص هر آزمایشگاه و داشبورد اختصاصی جهت مشاهده سوابق آزمایش های سفارش داده شده در سامانه، مهم ترین مزیت هایی هستند که آنابیز در اختیار متقاضیان قرار می دهد. از جنبه دیگر نکاتی چون پوشش دادن نیاز های حوزه بازاریابی و ارتباط با مشتریان، ایجاد بستر الکترونیک به صورت رایگان جهت معرفی خدمات و اخذ سفارش، پوشش دادن هر چه بیشتر ظرفیت های بلا استفاده و به طور کلی کمک به تمرکز هر چه بیشتر بر امور فنی و تخصصی مهم ترین مواردی هستند که آزمایشگاه ها را علاقمند به همکاری و عضویت در آنابیز خواهند نمود.

    بستن
محصولات
کروماتوگرافی مایع
دستگاه سیکل دمایی(ترموسایکلر) جهت انجام PCR
اولتراسونیک
انکوباتور
الکل متر
MELTING POINT