ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج- چهارباغ- گلستان یکم
  • درباره ما : مدیریت گروه شهر آذین، با ۴۰ سال سابقه فعالیت مستمر در تولید، توزیع و صادرات مجموعه گسترده ای از محصولات پلاستیکی با کیفیت در زمینه صنایع گل و گیاه، از دستیابی رضایت بخش به اهداف اولیه مورد نظر، که اصلی ترین آن جلب رضایتمندی مشتریان بوده و هست، عمیقا شادمان است.در طول تمامی سالهای گذشته، همدل و همراه با خواست مشتریان وفادار و با احترام به سلایق مصرف کنندگان، و در جهت پاسخگویی به نظریات صم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مدیریت گروه شهر آذین، با ۴۰ سال سابقه فعالیت مستمر در تولید، توزیع و صادرات مجموعه گسترده ای از محصولات پلاستیکی با کیفیت در زمینه صنایع گل و گیاه، از دستیابی رضایت بخش به اهداف اولیه مورد نظر، که اصلی ترین آن جلب رضایتمندی مشتریان بوده و هست، عمیقا شادمان است.
    در طول تمامی سالهای گذشته، همدل و همراه با خواست مشتریان وفادار و با احترام به سلایق مصرف کنندگان، و در جهت پاسخگویی به نظریات صمیمانه و مشفقانه آنان، نهایت تلاش را بکار بسته ایم که با استفاده از ماشین آلات مدرن، بهره برداری از قالبهای جدید و نوآورانه و گسترش فعالیت های بازار سنجی و و بازاریابی، پاسخگویی نیاز رو به افزایش بازار در زمینه برخورداری از تولیدات مکمل و مورد نیاز در صنعت گل و گیاه باشیم.
    تولیدات شهر آذین شامل گروه متنوعی از انواع گلدانهای تزئینی، فلاور باکس ها، گلدانهای آویز و دیواری، زیرگلدانی، پرچین دور باغچه ها، آب پاش، نرده آویز های فلزی و آویز گلدان در طرح ها، ابعاد و اندازه های گوناگون می باشد.
    این تولیدات پس از کنترل کمی و کیفی دقیق ، در کیسه های سلوفانی و سپس در کارتن های مقاوم بسته بندی شده و به بازارهای مصرف داخلی و خارجی عرضه می گردد.
    قیمت مناسب و ثابت در کل کشور، و تحویل کالا در کوتاه ترین زمان پس از دریافت سفارش، از امتیازات این مجموعه تولیدی می باشد. طرح های انحصاری شهرآذین، با رعایت تمامی مشخصات تکنیکی و فنی از نظر سایز و ابعاد، زهکشی های مناسب، دوام و ماندگاری مطلوب، سهولت در جابجایی، با رنگهای شاد و دلپذیر در جهت ایجاد زمینه های شوقی و بصری در پرورش دهندگان و دوستداران گل و گیاه، تولید و عرضه می گردد.
    راهگشایی به بازارهای جدید و بین المللی، همواره از اهداف و انگیزه های بنیادی برای مدیریت شهر آذین بوده و هست، تا با ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات، تصویری درخشان و دیرپا از دانش، توانایی، دقت و صحت عمل تولید کننده ایرانی و نگاه مسئولانه به اعتبار افتخار آمیز سرزمینمان در مسیر رقابت در عرصه های جهانی ترسیم کنیم.

    بستن
محصولات
گلدان گرد
گلدان مربع
گلدان تک شاخه
گلدان مستطیل
گلدان لبه کوتاه آویز
آب پاش