ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -جلال آل احمد (شرق به غرب) - ۵۰۰متر مانده به اشرفی اصفهانی -نرسیده به خیابان شایق -ساختمان فریده -واحد ۵
  • درباره ما : شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم با فعالیت در زمینه تولید جت پرینتر های صنعتی، دستی ، تخم مرغ و دستگاه های بسته بندی و فارم پکر با پرسنلی متخصص، فنی و کارآزموده وظیفه خدمت رسانی و پشتیبانی از مشتریان عزیز را بر عهده دارد.بخش فنی از قدیمی ترین بخش های شرکت بوده و با پشتیبانی ۲۴ ساعته در راستای حمایت از مشتری گام بر می دارد.ماموریت ها تنوع در خطوط مختلف، قیمت مناسب، کیفیت بالاماموریت اصلی ما تامی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم با فعالیت در زمینه تولید جت پرینتر های صنعتی، دستی ، تخم مرغ و دستگاه های بسته بندی و فارم پکر با پرسنلی متخصص، فنی و کارآزموده وظیفه خدمت رسانی و پشتیبانی از مشتریان عزیز را بر عهده دارد.
    بخش فنی از قدیمی ترین بخش های شرکت بوده و با پشتیبانی ۲۴ ساعته در راستای حمایت از مشتری گام بر می دارد.
    ماموریت ها

    تنوع در خطوط مختلف، قیمت مناسب، کیفیت بالا
    ماموریت اصلی ما تامین دستگاه های جت پرینتر صنعتی، دستی، تخم مرغ و فارم پکر متناسب با خطوط تولید مختلف با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.
    بخش تحقیق و توسعه مجموعه آرین بهرنگ سیاه قلم ((AB Group با حضور در نمایشگاه ها و سمینار های خارجی وظیفه دستیابی به آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه انواع جت پرینتر، دستگاه های بسته بندی و فارم پکر را بر عهده دارد و در راستای طراحی و ساخت به روز ترین تکنولوژی گام بر می دارد. به پشتوانه این بخش تمام مشتریان باور دارند که آنچه را به آن ها پیشنهاد می کنیم بهترین راهکار برای خط تولید آن هاست و ما به این پشتوانه افتخار می کنیم.
    گارانتی

    کلیه محصولات شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم(AB Group) شامل ۲ سال گارانتی بی قید و شرط تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.
    حمایت ها

    مجموعه آرین بهرنگ سیاه قلم (AB Group) سالانه و ماهانه بخشی از درآمد ناشی از فروش دستگاه های جت پرینتر و دستگاه های بسته بندی و فارم پکر را صرف امور خیریه و کمک به بنیاد های حمایتی می نماید و با این کار مشتریان محترم در این امر خیریه شریک هستند.
    جهانی فکر می کنیم محلی عمل می کنیم

    سرمایه مجموعه آرین بهرنگ سیاه قلم (AB Group) برای ساخت دستگاه ها و ماشین آلات مهندسین و طراحان داخلی یا بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و پشتوانه مجموعه آرین بهرنگ سیاه قلم(AB Group) اعتماد مشتریان می باشد.
    با یاری خداوند متعال و با تکیه به این پشتوانه ارزشمند و سرمایه بزرگ توانسته ایم در بسیاری از زمینه‌ها از جمله ماشین آلات و دستگاه چاپ و بسته بندی مشتریان محترم را نسبت به دستگاههای خارجی بی نیاز کنیم.

    بستن
محصولات
فارم پکر تخم مرغ
کندلینگ تخم مرغ
سورتر تخم مرغ
جت پرینتر تخم مرغ
جت پرینتر صنعتی
جت پرینتر دستی
جت پرینتر دستی مدل AB-N99
کارتریج تخم مرغ (پایه آب)
کارتریج جت پرینتر (پایه الکل)
شارژ کارتریج
نوار نقاله آهنی
نوار نقاله استیل
جوهر جت پرینتر