ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۷ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/decamond#
  • آدرس : کرج -محمدشهر -بلوار امام خمینی -جنب الماس شهر -ساختمان دکاموند
  • درباره ما : موسسین شرکت تولیدی صنعتی دکاموند ، پس از پیروزی انقلاب اسلامی و الهام از فرمان حضرت امام خمینی ( ره ) مبنی بر اینکه (( هر کسی که فکر می کند که می تواند به نفع اسلام و به نفع بندگان اسلام کاری انجام دهد ، منتظر دستور مافوق نباشد ، این حکم اسلام است )) بر آن شدند که در جهت رسیدن به خود کفایی و قطع وابستگی در زمینه تولید انواع پارچه های ضد آب و ضد گاز شیمیایی وارد عرصه گسترده این صنعت جهانی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    موسسین شرکت تولیدی صنعتی دکاموند ، پس از پیروزی انقلاب اسلامی و الهام از فرمان حضرت امام خمینی ( ره ) مبنی بر اینکه (( هر کسی که فکر می کند که می تواند به نفع اسلام و به نفع بندگان اسلام کاری انجام دهد ، منتظر دستور مافوق نباشد ، این حکم اسلام است )) بر آن شدند که در جهت رسیدن به خود کفایی و قطع وابستگی در زمینه تولید انواع پارچه های ضد آب و ضد گاز شیمیایی وارد عرصه گسترده این صنعت جهانی شوند.
    پس از بررسی های اولیه و جمع آوری اطلاعات و دانش فنی لازم ، که چندین سال به طول انجامید ، شرکت در سال ۱۳۶۶ تاسیس و به ثبت رسید تا بتواند دانش و اطلاعات جمع آوری شده و اندوخته خود طی مدت زمان گذشته را در عرصه عمل به بازار مصرف عرضه نماید.

    در این مرحله مهندسین شرکت توانستند به کمک صنعت گران داخلی و دانش فنی موجود بدون کوچکترین وابستگی ، اولین ماشین کوتینگ تولید داخل را در سال ۱۳۶۹ به بهره برداری آزمایشی برسانند و با تکمیل و بهینه سازی شرایط تولید تا سال ۱۳۷۲ ، موفق شدند در این سال مجوز تولید انواع پارچه های اندود شده را از وزارت محترم صنایع استان تهران دریافت نمایند در سال ۱۳۷۹ با تلاش شبانه روزی موسسین و مهندسین ، شرکت توانست بدون کو چکترین وابستگی در تجهیز کلیه ماشین آلات و فرمول های شیمیایی اولیه تهیه مواد ، تولید خود را در سطح انبوه به کلیه بازارهای مصرف عرضه نماید.
    نظر سنجی های صورت گرفته از مصرف کنندگان تولیدات شرکت در رشته های صنعتی مختلف بیانگر این موضوع است که تولیدات این شرکت نه تنها قابلیت رقابت با مشابهات خارجی خود را داشته ، بلکه در بسیاری از موارد نیز در جهاتی از آنها پیشی گرفته است.
    امروزه این شرکت و مجموعه تولیدی آن قادر است بیش از ۲۰۰ نمونه تولید شده خود را که همگی آنها در بازار مصرف جایگاه صنعتی خود را یافته است ، توانمندانه تولید و عرضه نماید.

    بستن
محصولات
لباس های ورزشی
چادر اورژانس
چادرهای سفری
چادرهای کوهنوردی
کیسه بوکس - تشک های ورزشی
پوشش سالن ها
استخر آب ، استخر پرورش ماهی
کیسه بوکس - تشک های ورزشی