ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بزرگراه اشرفی اصفهانی-ابتدای جلال آل احمد -شماره ۱۸۲-واحد ۱
  • درباره ما : بر پايه ۲۰ سال تجربه کار تجاری بين ايران و آلمان، در سال ۱۳۹۳ شرکت سایان اوج پارس (سهامی خاص) تأسيس گردید. این شرکت در تامین تجهیزات انرژي هاي تجديد پذير ، نيروگاه هاي خورشيدي در بخش هاي خانگي ، تجاري ،صنعتی و مزرعه خورشيدي فعالیت داشته و امکانات خاص گسترده­‌ای را به مخاطبین و مشتریان خود ارائه می‌دهد. ما افتخار همکاری با تعدادی از متخصصان حرفه‌ای شامل مشاوران و مهند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بر پايه ۲۰ سال تجربه کار تجاری بين ايران و آلمان، در سال ۱۳۹۳ شرکت سایان اوج پارس (سهامی خاص) تأسيس گردید.

    این شرکت در تامین تجهیزات انرژي هاي تجديد پذير ، نيروگاه هاي خورشيدي در بخش هاي خانگي ، تجاري ،صنعتی و مزرعه خورشيدي فعالیت داشته و امکانات خاص گسترده­‌ای را به مخاطبین و مشتریان خود ارائه می‌دهد.

    ما افتخار همکاری با تعدادی از متخصصان حرفه‌ای شامل مشاوران و مهندسان با تجربه چندین ساله را داریم که با ارائه خدمات مشاوره‌ای در ارتباط با انتخاب بهينه در زمینه هاي فوق الذكر مشتریان خود را در کلیه فرآیندهای تامین کالا همراهی می‌نماید.

    از آنجایی که کیفیت به عنوان مهمترین اصل در پایه گذاری این شرکت نقش داشته است لذا همواره به دنبال تامین بهترین و مناسب ترین کالاها جهت مشتریان خود در سرتاسر ایران بوده ­ایم. در همین راستا پس از طی مذاکرات متعدد با شرکت های معتبر در زمینه انرژي هاي خورشيدي موفق به اخذ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کلیه محصولات شرکتهای Fronius و Hanwha Q CELLS در ایران شدیم. زیرا بر این باوریم که خلا کالاهای با کیفیت همراه با خدمات پس از فروش در بازار ایران به شدت احساس می­شود. هدف اصلی ما و کارکنان این شرکت ارایه بهترین و مناسب ترین کالاها از تولیدکنندگان معتبر در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت می­باشد.

    این شرکت جهت ارایه خدمات ارزنده ­تر به مشتریان خود، نسبت به استقرار سیستم­های مدیریت کیفیت(ISO۹۰۰۱-۲۰۰۸) و همچنین(ISO/TS۲۹۰۰۱-۲۰۱۰) درخصوص سیستم مدیریت کیفیت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی اقدام و موفق به اخذ گواهینامه ­های آن از شرکت IMQ گردید.

    بستن