ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۵۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شهید بهشتی -خیابان پاکستان -کوچه چهارم -پلاک ۱۲
  • درباره ما : شرکت واگن پارس در سال ۱۳۵۳ تاسیس و در سال ۱۳۶۳ مورد بهره برداری قرار گرفت. این شرکت پیشتاز در صنعت خودروهای ریلی در خاورمیانه و یکی از بزرگترین سازندگان این صنعت در جهان به شمار می آید. دفتر مرکزی شرکت در تهران و کارخانه واگن پارس در مساحتی بالغ بر ۳۳ هکتار در شهر صنعتی اراک واقع شده است. دارای ۹۰۰ نفر پرسنل اداری ، مهندسی ، تولیدی و خدماتی می باشد و خطوط تولید این شرکت از تجهیزات و فن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت واگن پارس در سال ۱۳۵۳ تاسیس و در سال ۱۳۶۳ مورد بهره برداری قرار گرفت. این شرکت پیشتاز در صنعت خودروهای ریلی در خاورمیانه و یکی از بزرگترین سازندگان این صنعت در جهان به شمار می آید.

    دفتر مرکزی شرکت در تهران و کارخانه واگن پارس در مساحتی بالغ بر ۳۳ هکتار در شهر صنعتی اراک واقع شده است. دارای ۹۰۰ نفر پرسنل اداری ، مهندسی ، تولیدی و خدماتی می باشد و خطوط تولید این شرکت از تجهیزات و فن آوری مدرن برای تولید انواع واگن باری ، مسافری ، مترو ، ترن ست ، لکوموتیو و بوژی برخوردار است .

    شرکت واگن پارس به عنوان اولین و تنها صادر کننده تاکنون موفق به صادرات دو هزار دستگاه انواع واگن باری ، مسافری و بوژی به کشورهای کوبا ، سودان ، سوریه ، بنگلادش و چین شده است که تمامی محصولات صادر شده در حال بهره برداری بوده و رضایت کامل کاربران را دارا می باشد.

    این شرکت اهداف و برنامه های مدونی را جهت گشایش بازارهای جدید صادراتی را در اقصی نقاط دنیا پیگیری می نماید.

    تحقیق ، توسعه و نوآوری در تولید محصولات ، واگن پارس را به یکی از مهم ترین تولید کننده ها در سطح جهان تبدیل نموده است. محصولات این شرکت دقیقا بر اساس نیاز و سفارش مشتریان تولید می گردد.

    بستن
محصولات
لکوموتیو
قطارهای خودکشش
واگن باری
واگن مسافری
قطارهای مترو