ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شهید سپهبد قرنی-بالاتر از طالقانی-پلاک ۱۰۸-طبقه سوم و چهارم-شرکت آینده سازان سیاره سبز
  • درباره ما : توجه به روند پیشرفت انرژی های پاک در چند سال گذشته کانون توجهات بسیاری از کشورهای پیشرفته و در حال توسعه قرار گرفته است. در کشور ما نیز بدلیل موقعیت خاص آب و هوایی امکان استفاده از این استعداد بالقوه بسیار بالا می باشد بگونه ای که بطور متوسط دارای ۳۰۰ روز آفتابی هستیم که در معدل جهانی از نسبت بسیار بالایی برخوردار می باشد. با عنایت به موارد فوق شرکت آینده سازان سیاره سبز (سهامی خاص) با ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    توجه به روند پیشرفت انرژی های پاک در چند سال گذشته کانون توجهات بسیاری از کشورهای پیشرفته و در حال توسعه قرار گرفته است. در کشور ما نیز بدلیل موقعیت خاص آب و هوایی امکان استفاده از این استعداد بالقوه بسیار بالا می باشد بگونه ای که بطور متوسط دارای ۳۰۰ روز آفتابی هستیم که در معدل جهانی از نسبت بسیار بالایی برخوردار می باشد. با عنایت به موارد فوق شرکت آینده سازان سیاره سبز (سهامی خاص) با بهره گیری از دانش فنی و سرمایه انسانی خود و اخذ نمایندگی از چندین شرکت معتبر بین المللی توانسته که در زمینه تهیه و تامین تجهیزات خورشیدی- طراحی و احداث نیروگاههای خورشیدی و سامانه های خورشیدی (تولید پراکنده )در سطح کشور فعالیت نماید.

    مأموریت : بهبود سلامت جامعه با کاهش آلودگی های زیست محیطی از طریق ارائه خدمات و تأمین تجهیزات انرژی های تجدید پذیر .
    چشم انداز : تا سال ۱۴۰۰ جزو سه شرکت پیشرو در زمینه ارائه خدمات و تأمین تجهیزات انرژی خورشیدی منطقه باشیم
    ارزشهای محوری :
    - رضایت، خوشنودی و جلب اعتماد مشتری
    - مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن در همه زمینه ها
    - احترام و رعایت کرامت انسانی
    - بهبود مستمر و روزآمد
    -فرهنگ سازی با محوریت درک اهمیت انرژی خورشیدی در کودکان و نوجوانان

    شرکت Yingli به عنوان یکی از تولید کنندگان برجسته و برتر در زمینه ساخت پنل های خورشیدی در دنیا شناخته می شود.
    Yingli تولید پنل های خورشیدی را از زنجیره تولید ریختگری شمش اولیه و ورقه کردن ویفر ها که باعث به وجود آمدن سلول می شود تا در انتها تولید پنل را به صورت یکپارچه در کارخانه های خود انجام می دهد.
    Yingli بیش از ۳۰شرکت تحت نظارت را دارا می باشد و تا کنون بیش از ۱۵ گیگا وات پنل خورشیدی در سراسر جهان به مشتریانش تحویل داده است. شرکت آینده سازان سیاره سبز مفتخر است به عنوان نماینده رسمی شرکتYingli در ایران، پخش محصولات و خدمات پس از فروش آن را عهده دار می باشد.

    شرکت Growatt در زمینه انرژی های تجدید پذیر از سال ۲۰۱۰ تأسیس گردید، این شرکت با توانایی تولید اینورتر ۵ مگاواتی در جهان به عنوان تولید کننده پیشرو در زمینه تکنولوژی اینورتر بر اساس راندمان بالا و بهینه می باشد. اینورتر به عنوان عضو اصلی سیستم های خورشیدی تعیین کننده اهمیت فناوری و قابلیت اطمینان آن است. Growatt همیشه تمرکز برتوسعه فناوری اینورتر های خورشیدی را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده است و در حال حاضر به عنوان اولین تأمین کننده اینورتر، موفق به کسب درجه A+ از آزمایشگاه فوتون شده است. Growatt هرگز از تلاش برای رسیدن به راندمان بالاتر از اینورتر دست بر نمی دارد. با تست اینورتر TL۳-۲۰۰۰HE در ژوئن۲۰۱۳ به عنوان محصول جدید شرکت با پیشرفته ترین تکنولوژی، حداکثر بهره برداری از این محصول جدید با راندمان ۹۹/۶% به دست آمد. برند Growatt علاوه بر توسعه محصول جدید، به گسترش مدیریت سیستم هوشمند که تخمین حداکثر عملکرد و انرژی و کمترین نفوذ به شبکه های هوشمند و نظارت بر پنل pv و تنظیم عملکرد نیز پرداخته است.
    شرکت آینده سازان سیاره سبز به عنوان نماینده انحصاری محصولات growatt در ایران فعالیت می نماید.

    بستن