ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – بلوار میرداماد – بعد از خیابان نفت جنوبی – پلاک ۲۴۲- طبقه ۲
  • درباره ما : شركت شيمی ساختمان با بیش از ۴۰ سال تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان سابقه درخشانی در سازندگی و آبادانی ایران عزیز دارد. توليدات شركت شامل بيش از ۱۰۰ نوع محصولات در زمينه های مختلف اعم از : افزودني های بتن ، اندودهای آب بندی ، چسب های بتن ، چسب های کاشی ، ماستیک های درز بندی ، پوشش های محافظ و رنگ های نما ، نوار واتر استاپ ، افزودنی های ضد سایش سیمان میباشد. شرکت شیمی ساختمان دارا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت شيمی ساختمان با بیش از ۴۰ سال تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان سابقه درخشانی در سازندگی و آبادانی ایران عزیز دارد.

    توليدات شركت شامل بيش از ۱۰۰ نوع محصولات در زمينه های مختلف اعم از : افزودني های بتن ، اندودهای آب بندی ، چسب های بتن ، چسب های کاشی ، ماستیک های درز بندی ، پوشش های محافظ و رنگ های نما ، نوار واتر استاپ ، افزودنی های ضد سایش سیمان میباشد.

    شرکت شیمی ساختمان دارای کادر فنی مجرب و آزمایشگاه مجهز کارخانه بعنوان آزمایشگاه همکار استاندارد افزودنی های بتن و چسب های کاشی فعالیت دارد.

    شرکت شیمی ساختمان دارای گواهینامه ایزوهای – ISO ۱۴۰۰۱ – ISO ۹۰۰۱ OHSAS۱۸۰۰۱ و گواهینامه R&D از وزارت صنعت معدن تجارت می باشد. افتخار ما انتخاب شیمی ساختمان در سالهای ۱۳۹۰ ، ۱۳۹۱ ، ۱۳۹۲ ، ۱۳۹۳ ،۱۳۹۴، ۱۳۹۵ ، ۱۳۹۶ بعنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد انتخاب می باشد.

    شیمی ساختمان یک شرکت با رویکرد کشف ، تولید و بهبود کارایی محصول است. وظیفه انجام این پروسه از تولید محصول به عهده واحد R&D شرکت می باشد. ما در واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت بصورت مداوم کار تحقیقاتی بر روی محصولات موجود انجام می دهیم. بررسی ترکیبات مختلف جهت بهبود عملکرد و کارایی محصولات پروسه ای است که در این واحد به صورت مداوم انجام می شود. در سایه تلاش مداوم همکاران این بخش امروزه شیمی ساختمان دارای بیش از ۱۰۰ محصول کارا و به روز می باشد.

    یکی دیگر از بخش های حیاتی در کارخانه تولیدی شیمی ساختمان واحد آزمایشگاهی است. ما در کارخانه شیمی ساختمان ۶ واحد آزمایشگاهی شامل آزمایشگاه های زیر هستیم.

    (۱) آزمایشگاه چسب های کاشی و سنگ طبیعی و مصنوعی و ضد اسید (۲) آزمایشگاه بتن و گروت های صنعتی (۳) آزمایشگاه افزودنی های بتن (۴) آزمایشگاه رزین (۵) آزمایشگاه رنگ و پوشش های صنعتی (۶) آزمایشگاه همکار استاندارد.

    شیمی ساختمان به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت ساختمانی افتخار همکاری در بسیاری از پروژه های بزرگ و ملی را داشته است. در این راستا برخی از پروژه های همکاری شده به شرح زیر است:
    افزودنی های بتن

    پروژه های بزرگراه طبقاتی شهید صدر ، پل شهید باقری ، طرح توسعه مصلی تهران ، بیمارستان میلاد ، کارخانجات ایران خودرو ، سایپا ، طرح های عمرانی وزارت دفاع و …

    گروت های منبسط شونده

    بندر شهید رجایی ، پلایشگاه های کرمانشاه و تبریز ، پتروشیمی های امیرکبیر ، گلپایگان ، فجر و … ،

    نماسازی

    دانشگاه های قم ، همان ، پزشکی اهواز و … ، برج های آسمان تبریز و …

    ماستیک های درزبندی

    پالایشگاه های بندرعباس ، آبادان ، تصفیه خانه بزرگ فاضلاب تهران ، فرودگاه مهرآباد و …

    ملات های اصلاح شده

    کارخانجات ایران خودرو ، کشتی سازی خلیج فارس ، کتابخانه ملی ، …

    اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی ساختمان در طول این سالها می باشد. برای دریافت رزومه کامل شرکت می توانید از طریق لینک انتهای صفحه دانلود نمایید.

    شرکت شیمی ساختمان سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دار می باشد. همکاران داخلی بسیاری محصولات ما را به مشتریان عرضه می نمایند. هر چند در این بین با توجه به معروفیت و محبوبیت برند ما ، بسیاری محصولات خود را نیز با نام ما به فروش می رسانند. شایان ذکر است که محصولات ما با نام اختصاری “شیمی ساختمان” به فروش می رسد و هیچ پیشوند و یا پسوندی ندارد.

    شیمی ساختمان بخشی از محصولات خود را به کشورهای منطقه و دنیا صادر نموده است. با توجه به کیفیت بالا و دارا بودن نشان های استاندارد و ایزوهای مختلف ما موفق شده ایم که بازار ثابت و نسبتا بزرگی را در منطقه برای خود ایجاد نماییم. امروزه کشورهای اروپایی و آسیایی مشتریان شیمی ساختمان می باشند.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
فرکوپلاست farco plast P10N
فرکوپلاست FARCO PLAST P100
فرکوپلاست FARCOPLAST P10NS
فرکوپلاست FARCO PLAST P9N
فرکوپلاست PS1
فرکوپلاست FARCO PLAST M20
فرکومنت FARCO MENT N60
فرکوپلاست FARCO PLAST P10-3R
فرکومنت FARCO MENT M60
فرکومنت FARCO MENT R50
فرکوفرم FARCO FORM
فرسیزال ایر FARSIZAL AIR
فرکوتاپ FARCO TOP SA46
فرکوتاپ FARCO TOP SA12
فرتکس FARTEX 333
چسب بتن شیسا SHISA SA6
فرتكس FARTEX V554
فرکوفایبر FARCOFIBER PP
فرکوپلاگ FARCO PLUG
فرکوتاپ FARCO TOP E300
فرسیل FARSEAL 2002
فرکوتایل FARCOTILE BK1
فرکوتایل FARCOTILE BK2
فرکوتایل FARCOTILE BK2F
فرکوتایل FARCOTILE AK5-AK2
فرکوتایل FARCOTILE F10
فرکوتایل FARCOTILE E-G 180
فرکو گروت FARCOGROUT 1000
فرکو گروت FARCOGROUT 900
فرکو گروت FARCOGROUT Z100
فرکو گروت اپوکسی G3
فرکوفیکس FARCOFIX GF1,GF2
فرکوفلکس FARCOFLEX HR
فرکوفلکس FARCOFLEX HR2
فرکو فلکس پرایمر FARCOFLEX PRIMER
فرکوفلکس (سیل استیک) FARCOFLEX S2
واتر استاپ PVC
فرکوتک E-COAT 80
فرکوتک E-Coat 75
فرکوتک E-COAT45
فرکوتک ZR
فرکوتک E-COAL 90
فرکوتک 35
اموکالر EMOCOLOUR
شیموتن SHIMOTEN
دکورسم DECORCEM
فرکوفلور FARCO FLOOR A,B 2006