ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص کرج-خیابان انصار - کوچه اول شرقی - شماره ۱۳
  • درباره ما : ماشین سازی اسدی در سال ۱۳۵۲ کار خودرا با تولید ماشین پرس لاستیک و غلطک و ماشین های تولید دمپایی و کفش آغاز نمود. در سال ۱۳۷۷، ماشین سازی اسدی برای اولین بار در ایران ساخت ماشین های روتاری تمام اتوماتیک زیره، صندل و کفش را آغاز نمود. سپس در سال ۱۳۸۱، اولین ماشین روتاری ۳۲ ایستگاه توسط این واحد تولیدی ساخته شد و در زمان کوتاهی خط تولید ماشینهای روتاری تمام اتوماتیک ۴۰/۵۰/۶۰/۸۰ ایستگاه نیز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ماشین سازی اسدی در سال ۱۳۵۲ کار خودرا با تولید ماشین پرس لاستیک و غلطک و ماشین های تولید دمپایی و کفش آغاز نمود.

    در سال ۱۳۷۷، ماشین سازی اسدی برای اولین بار در ایران ساخت ماشین های روتاری تمام اتوماتیک زیره، صندل و کفش را آغاز نمود. سپس در سال ۱۳۸۱، اولین ماشین روتاری ۳۲ ایستگاه توسط این واحد تولیدی ساخته شد و در زمان کوتاهی خط تولید ماشینهای روتاری تمام اتوماتیک ۴۰/۵۰/۶۰/۸۰ ایستگاه نیز راه اندازی گردید.

    در همان سال۱۳۸۱، اولین ماشین فیلتر روتاری ۲۴ ایستگاه نیز توسط ماشین سازی اسدی در ایران ساخته و رونمایی شد. در سال ۱۳۸۴، اولین ماشین فشار ضعیف توسط ماشین سازی اسدی در ایران ساخته شد. اکنون نیز خط کامل ماشین های تولید فیلتر هوای انواع خودروهای سبک و سنگین،ماشین فوم درزگیر، و ماشین های فوم فشار ضعیف و قوی نیز به فهرست محصولات این واحد تولیدی افزوده شده و به لحاظ کیفی، سرآمد بازار داخلی میباشند.

    در حال حاضر

    ماشین سازی اسدی با بهره گیری از فضای ۴۰۰۰ متر مربع ودر هم آمیختن کیفیت و تکنولوژی جایگاه و اعتباری خاص در میان تولید کنندگان دیگر دارد. این کارخانه همچنین با بکارگیری استانداردهای تولید در جهت ارتقاء سطح محصولاتش گام بر میدارد.

    بستن
محصولات
ماشین PU روتاری اتوماتیک با ایستگاه افقی
ماشین PU روتاری اتوماتیک با ایستگاه عمودی
ماشین PU دستی
ماشین تزریق فوم فیلتر هوا
ماشین فوم فشار ضعیف
ماشین PU خطی ( کانوایر )
تزریق زیره کفش TPU ماشین روتاری اتوماتیک
ماشین تزریق فوم درزگیر
ماشین چین کن کاغد فیلتر هوای خودرو