ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - مطهری -میرزای شیرازی - کوچه منصور پلاک ۱۹ - ساختمان آرتا
  • درباره ما : کارخانه درخشان ماکارون پارس، تولید کننده انواع ماکارونی، لازانیا، ورمیشل با نامهای تجاری پارسیلا، ژیک ماکارون، سناماکارون، اطلس، میسولا و … به عنوان بزرگترین تولید کننده ماکارونی در خاورمیانه در سال ۱۳۸۸ با بکارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات کاملا” اتوماتیک شرکت بویلر سوئیس در زمینی به وسعت بیش از ۶۰ هکتار در استان فارس به بهره برداری رسیده است. خطوط تولیدی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه درخشان ماکارون پارس، تولید کننده انواع ماکارونی، لازانیا، ورمیشل با نامهای تجاری پارسیلا، ژیک ماکارون، سناماکارون، اطلس، میسولا و … به عنوان بزرگترین تولید کننده ماکارونی در خاورمیانه در سال ۱۳۸۸ با بکارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات کاملا” اتوماتیک شرکت بویلر سوئیس در زمینی به وسعت بیش از ۶۰ هکتار در استان فارس به بهره برداری رسیده است. خطوط تولیدی این کارخانه به لحاظ ظرفیت و تکنولوژی در جایگاه نخست خاورمیانه و چهارمین رتبه در دنیا قرار دارد.

    این شرکت مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفیت بسیار پیشرفته می باشد که ضمن انجام آزمایشات فیزیکوشیمیایی و میکروبیولوژی علاوه بر تضمین کیفیت مطلوب محصولات ماکارونی خود به عنوان آزمایشگاه مرجع در صنعت غلات نیز فعال می باشد و در ابتدای سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ گواهینامه ISO۱۷۰۲۵ گردیده است.

    این واحد تولیدی مجهز به سیلوهایی با ظرفیت بیش از۲۴۰،۰۰۰ تن می باشد که درساخت آنها از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته شده و دارای گردش هوای خودکار به منظور حفظ کیفیت مناسب و افزایش زمان نگهداری گندم می باشد.

    شرکت آرتاتجارت زرین ضمن توجه خاص به اجرای استانداردهای مواد غذایی و بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی موفق به اخذ گواهینامه های HACCP و ۲۲۰۰۰:۲۰۱۸ ISO گردیده و هدف خود را عرضه محصولاتی با ارزش غذایی فوق العاده و کیفیت ایده آل مطابق ذائقه مشتریان خود قرار داده است.

    بستن
محصولات
اسپاگتی 1٫2 ساده 400 گرمی اطلس
اسپاگتی 1٫2 ساده 400 گرمی پارسیلا
اسپاگتی 1٫2 گوجه ای 400 گرمی پارسیلا