ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : آذربایجان غربی-شهرستان ارومیه-خیابان رسالت-جنب فروشگاه کوروش -تولیدی و بازرگانی بلور
  • درباره ما : شرکت تولیدی ابتکار آوران بلور به منظور تولید و عرضه آینه های روشویی و تزئینی در سال ۱۳۸۱به مدیریت آقای مهندس امیر اصلانی افتتاح گردید. این شرکت با دارا بودن توان و تخصص فنی مدیران و پرسنل خود توانسته است پاسخگوی بسیاری از نیازهای موجود در تزئینات ساختمان باشد.در حال حاضر شرکت،با اختیار داشتن کارخانه ای به مساحت ۴۰۰۰مترمربع و با اتکا به علوم و تخصص فنی مهندسان این شرکت و با در نظر گرفتن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی ابتکار آوران بلور به منظور تولید و عرضه آینه های روشویی و تزئینی در سال ۱۳۸۱به مدیریت آقای مهندس امیر اصلانی افتتاح گردید.

    این شرکت با دارا بودن توان و تخصص فنی مدیران و پرسنل خود توانسته است پاسخگوی بسیاری از نیازهای موجود در تزئینات ساختمان باشد.در حال حاضر شرکت،با اختیار داشتن کارخانه ای به مساحت ۴۰۰۰مترمربع و با اتکا به علوم و تخصص فنی مهندسان این شرکت و با در نظر گرفتن تولید با بالاترین کیفیت در خطوط تولید انواع آینه های روشویی و آینه باکس و کابینت های PVC در طرح ها و رنگ های مختلف و با مقاومت بالا در برابر رطوبت و… می باشد. امید است در آینده ای نزدیک،با عنایت پروردگار متعال و با پیشنهاد های سازنده شما عزیزان،بتوانیم در تولید و رفع سایر نیازهای این صنعت قدم موثر بر داریم.

    بستن
محصولات
آینه روشویی بلور کد 070
آینه روشویی بلور کد 065
روشویی بلور کد Sam
روشویی بلور کد Morvarid
آینه روشویی بلور کد P630
آینه روشویی بلور کد 034
طرح بارانی
طرح الماسی