ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۶ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/avapezeshk
  • آدرس : تهران-خیابان وزرا-خیابان بیست و سوم-پلاک ۸-طبقه اول
  • درباره ما : شركت تولیدی و صنعتی آوا پزشک در سال ۱۳۷۵ در فضایی به مساحت ۱۳ هكتار و فضای تولیدی بيش از ۱۳۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی آشتیان آغاز به‌کار نمود. در سال های اخیر پس از توسعه فضای تولید کارخانه، فضای تولیدی به بیش از ۲۴۰۰۰ مترمربع افزایش یافته است. دو دهه تلاش برای خوب ماندن و بهتر شدن، مزایایی از جمله برخورداری از دانش فنی، فن‌آوری‌های به روز و نیروهای متخصص و کارآمد برای آوا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت تولیدی و صنعتی آوا پزشک در سال ۱۳۷۵ در فضایی به مساحت ۱۳ هكتار و فضای تولیدی بيش از ۱۳۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی آشتیان آغاز به‌کار نمود. در سال های اخیر پس از توسعه فضای تولید کارخانه، فضای تولیدی به بیش از ۲۴۰۰۰ مترمربع افزایش یافته است. دو دهه تلاش برای خوب ماندن و بهتر شدن، مزایایی از جمله برخورداری از دانش فنی، فن‌آوری‌های به روز و نیروهای متخصص و کارآمد برای آوا پزشک به همراه داشته است که نتیجه آن علاوه بر تأمین نزدیک به ۸۵% نیاز کشور به سرسوزن یکبارمصرف پزشکی و صادرات سرسوزن به کشورهای اروپایی و آسیایی، توسعه محصولات در حوزه‌های مختلف پزشکی بوده است.

    کوشش تيم‌هاي تخصصي مختلف شركت در بخش‌هاي تحقیق و توسعه، طراحي، توليد و ... موجب شده است كه شركت با عبور از اهداف چشم‌انداز ۵ ساله خویش، تجهيزات پزشکی یکبار مصرف دیگری مانند میکروکانولا، سوزن اسکلروتراپی، سرسوزن دندانپزشکی، سرسوزن‌های چشم‌پزشکی، پانچهای نمونه‌برداری پوستی، انواع سرنگ از جمله سرنگ انسولین و سرنگ لوئرلاک و ... را با کیفیتی رقابتی و قیمت مناسب به بازار داخل عرضه نمايد. از سوی دیگر شروع صادرات این محصولات به کشورهای حوزه CIS، آسیای میانه، خاورمیانه، آفریقا و ... زمینه را برای معرفی آوا پزشک به عنوان یک برند بین‌المللی در زمینه تجهیزات پزشکی مطرح کرده است.

    بستن
محصولات
سرنگ انسولین یکپارچه آوا
سرنگ لوئرلاک آوا
سرنگ دوسرسوزن آوا
لوله خلأ خون گیری SST حاوی Clot Activator+Gel آوا
سرنگ تزریق دامی آوا
سرسوزن آنژیوگرافی آوا