ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان آزادی-ابتدای اسکندری شمالی-ساختمان یکتا-پلاک ۳-طبقه پنجم-واحد ۹
  • درباره ما : شرکت فرادانه توسط گروهی از آبزی پروران در سال ۱۳۸۳ پس از اخذ مجوزهای قانونی، در شهرک صنعتی شهرکرد تاسیس گردید و در سال ۱۳۸۷ با بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته و نیز تخصص و دانش و متخصصین صنعت تولید خوراک دام، طیور و آبزیان موفق به بهره برداری از خطوط تولید پلت و اکسترود شد. پس از چندین سال تلاش مستمر و کسب موفقیت های پی در پی، شرکت موفق به تولید محصولاتی متنوع و با کیفیت شد که نت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فرادانه توسط گروهی از آبزی پروران در سال ۱۳۸۳ پس از اخذ مجوزهای قانونی، در شهرک صنعتی شهرکرد تاسیس گردید و در سال ۱۳۸۷ با بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته و نیز تخصص و دانش و متخصصین صنعت تولید خوراک دام، طیور و آبزیان موفق به بهره برداری از خطوط تولید پلت و اکسترود شد. پس از چندین سال تلاش مستمر و کسب موفقیت های پی در پی، شرکت موفق به تولید محصولاتی متنوع و با کیفیت شد که نتیجه آن بدست آوردن سهم قابل توجهی از بازار داخلی و شناخته شدن برند فرادانه برای پرورش دهندگان ماهی شد. در حال حاضر شرکت با هدف حضور موثرتر در بازار داخلی و خارجی، بر تولید محصولاتی متنوع مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی تمرکز کرده است.

    این شرکت در راستای جهانی سازی محصولاتش با پیروی از استانداردهای ملی و بین المللی، سیستم مدیریت کیفیت (ISO-۹۰۰۱: ۲۰۱۵) و سیستم ایمنی مواد غذایی (ISO-۲۲۰۰۰: ۲۰۰۵) در تمامی مراحل تولید و نیز با برخورداری از تیم تحقیق و توسعه بسیار قوی و همکاری نزدیک با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی معتبر، زمینه ی تولید محصولات جدید و نوآورانه را فراهم آورده است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
خوراک ماهی قزل‌آلا
خوراک ماهی کپور معمولی
خوراک میگو وانامی
خوراک ماهیان خاویاری
خوراک ماهی سی باس
خوراک ماهی کوی و گلدفیش (F&F)
خوراک اسب | Rakhsh 14
خوراک ماهی آمور