ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – شهرری – حد فاصل میدان فرمانداری و میدان شهرداری – شماره ۱۴ – واحد ۸
  • درباره ما : زندگی، در همه­ ی شکل­های گوناگونش، در تمام تاریخ و جغرافیای این کره­ ی خاکی، بدون آب قابل تصور نبوده و نیست. بی­ سبب نیست که پیشینیان ما، آب را یکی از چهار عنصر سازنده­ ی جهان می­دانستند. خط پررنگ حضور آب در زندگی انسان­ها را نیز می­توان در گستره­ ی تاریخ و هر کجای جهان که اجتماعی انسانی را به تجربه نشسته است، پی گرفت. در این معنی، ما انسان­ها الفت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    زندگی، در همه­ ی شکل­های گوناگونش، در تمام تاریخ و جغرافیای این کره­ ی خاکی، بدون آب قابل تصور نبوده و نیست. بی­ سبب نیست که پیشینیان ما، آب را یکی از چهار عنصر سازنده­ ی جهان می­دانستند. خط پررنگ حضور آب در زندگی انسان­ها را نیز می­توان در گستره­ ی تاریخ و هر کجای جهان که اجتماعی انسانی را به تجربه نشسته است، پی گرفت. در این معنی، ما انسان­ها الفتی تاریخی با آب داریم و ما ایرانی­ها در گذر زمان، و از خلال دست و پنجه نرم کردن با کم­ آبی و بی­رحمی­ های خشک­سالی، ارزش آن را فرا گرفته­ ایم. پیشینیان ما که در این حوالی از جهان می­زیسته­ اند، شاهکاری از هنر و فناوری در ارتباط با آب برساخته­ اند که هنوز هم در سراسر حافظه­ ی تاریخیِ بشر زبان زد و یکتا است. کافی است یک لحظه درنگ کنید و به قنات­های ایرانی بیاندیشید که چگونه آب را با کاری یگانه به اختیار خود در می­ آوردند. به باغ­های ایرانی که با تمرکزبر قلب تپنده شان که حوض ماهی و آب­نمایی زیباست، بر اهمیت این آبیِ آرامش تأکید می­کنند. و هزاران مورد دیگری از این دست که می­توان از آن­ها، داستان­های هزار و یک شبی مسحور کننده روایت نمود.

    حال که با پیشرفت­های تکنیکی، انسان توانسته است سازه­ های مسکونی خود را در هر جای جهان که اراده می­کند بگستراند، الفت تاریخی ما با آب و آبزیان،در اشکالی دیگرگونه نمود یافته است. هنر و فناوری­های نوین در کنار هم نشسته­ اند تا ریشه­ ی تاریخی ارتباط ما با آب را در فرم­ها و ایماژهای تازه­ ای بازنمایی کنند.این روحیه نوگرایی، جدا از ابزارهای پیشرفته، به ایده­ های بکر نیاز دارد. ما از همان سال ۱۳۷۲ و تولد آب سکون آکواریوم، رهرویِ این راه طولانی بوده­ ایم. تلاش ما از همان ابتدا بر این بوده است که مرزهای خیال را در نوردیم و همیشه چیزی نو برای عرضه به مشتریانمان داشته باشیم. همین رویکردِ دیگرگونه بود که ما را بر آن داشت تا ۸ سال بعد تصمیم بگیریم که در قالب اولین شرکت خصوصی ایران درزمینه ساخت وساز آکواریوم بر افق­ های دورتری تمرکز کنیم. این تغییر، برای ما یک دگرگونی کیفی نیز بود. پس هم­زمان با آن، اولین وب­ سایت پارسی تخصصی ساخت آکواریوم را راه­ اندازی نمودیم تا تجربیات خود را با همراهانِ آشنا و دیگرانی که افتخار آشنایی از نزدیک را با آن­ها نداشتیم، در دوردست­ها و همین نزدیکی، به اشتراک گذاریم. ارتباط مستمر با مشتریان و لطف همیشگی­ شان در بازخوردهای مستقیمی که از حضور در نمایشگاه­های گوناگون دریافت می­کردیم جسارت لازم را در ما ایجاد نمود که تنها یک سال بعد و پس از اولین حضورمان در نمایشگاه مهرجان دوبی در سال ۱۳۸۱ با اتکا به تجارب اندوخته شده در این سالیان و ایده­ های خلاقانه­ ی همکارانمان، شعبه امارات آب سکون بانام water wondersرا بنیان گذاریم.

    عطش همیشگی ما برای بهبود خدمات متمایزی که به مشتریان عزیز خود ارائه می­کنیم، در جریان بالیدنِ آب سکون در طی این سال­ها، ما را بر آن داشت تا در سال ۱۳۸۴ زیر مجموعه­ ی تخصصی آب سکون دکور را در جهت ساخت پوشش­ های باکیفیت برای اطراف پروژه­ های آکواریومِ بسیاری که در دست اجرا داشتیم، راه­ اندازی کنیم. بازخورد مثبت مشتریان گوناگونی که در ارتباط با ما قرار داشتندبه ما انگیزه داد تا از طریق آب سکون دکور، به صورت حرفه­ ای به بازار طراحی دکوراسیون داخلی وارد شویم. در کنار همه­ ی این موارد، همیشه خدمات پس از فروش و سرویس­ های دوره­ ای را بسیار جدی تلقی کرده­ ایم و آن را پلی ارتباطی خود با مشتریانمان می­دانیم. دستاورد ما در این سال­ها بیش از یک هزار پروژه­ ی موفق و افزون بر پانصد مورد سرویس ماهیانه است که نشان دهنده­ ی گستردگی افق کاری ماست.

    آب سکون، با افتخار اعلام می­دارد که بیشترین تلاش خود را کرده و خواهد نمود تا همواره نگاهی یکتا و دیگرگونه به آکواریوم داشته باشد. با بیشترین فاصله از کلیشه­ های دستمالی شده و طرح­های تکراری، برای ما هر پروژه ساخت آکواریوم، چه کوچک و چه بزرگ، فرصتی است تا آبیِ آرامش آب را بار دیگر به زندگی روزمره­ ی انسان­ها بازگردانیم. راه درازی آمده­ ایم در گذر دو دهه­ ی اخیر و می­ دانیم که مسیری بسیار طولانی­ تر در پیش داریم. آرزوی ما، استواری بر این تلاش است.

    بستن